* 4 dagen later*

Melayn prov.


Vandaag mocht ik weer naar huis, Jelisa en Taylor kwamen me over een uurtje ophalen.. Toen ze mijn kamer binnen kwamen gaf ik ze een knuffel, Taylor liep naar mijn spullen toe om ze in de auto te leggen.. Voordat ik weg wou gaan kwam de dokter nog even langs en wees me er op dat als er iets was ik het moest melden.. ik ging in de rolstoel zitten en jelisa reed me naar beneden.. Taylor had de auto al voor gereden en jelisa hielp me opstaan.. Lopen was zo raar naar zoon langen tijd.. Toen ik naast taylor in de auto zat bracht jelisa nog even de rolstoel naar binnen.. Toen jelisa terug was reden we naar huis waar een verassing op me wachten..

Thuis aan gekomen rende jelisa naar binnen om mijn spullen in de wasmachine te doen.. taylor hielp me naar binnen.. Er lag een kleed over de tafel.. taylor zetten me op de stoel en zei dat ze even naar boven moest.. Toen jelisa en melayn allebei weg waren kwam zayn te voorschijn, hij gaf me een knuffel en haalde het kleed van de tafel af, Hij had een heel diner voor me gemaakt, Dit was te lief.. Hij stak de kaarsen aan en af me een roos vervolgens ging tegen over me ztten..


Reageer (1)

  • MMM

    Wauww..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen