Vanuit Daan: *Tringgg* De bel is gegaan en de klas stroomt vol. Iedereen kijkt ons aan en verluisterd: Is dat die nieuwe jongen? De leraar komt aan gelopen. Meneer van Druten: Hallo, ik ben meneer van Druten. Ik: Hoii, ik ben Daan Zwierink. Ik zie Laura in m'n ooghoek glimlachen en ik lach terug. Ik ga weer zitten en vraag: Hey, wat is er je lachte ineens zo? Laura: Ooh niks, je maakt me gewoon blij. Ik: Jij mij ook wil je vanmiddag wat doen? Laura: Ja, leuk! Meneer van Druten: zoals jullie al gezien hebben, hebben wij een nieuwe jongen in de klas. Als het goed is komt hij volgend jaar in de 4e bij ons in de klas. Deze laatste paar weekjes komt hij even mee kijken. Dus Daan kom je even iets over jezelf vertellen? Ik stond op en liep naar voren. Iedereen keek me aan en Laura glimlachte nog steeds naar me. Wouw wat is ze toch mooi. Ik begon te vertellen: Nou eeuh ik ben Daan Zwierink. Ik kom uit Goor en mijn ouders, Jorn, Sam en ik zijn hier heen verhuist omdat mijn vader hier een goede baan heeft kunnen krijgen. Ik zit op voetbal en ik tennis soms. Eeuh ik ben 15 jaar. Ik heb een hond Banjer. Mijn favoriete voetbal club is FC Twente. Ik zit ook in een band MainStreet. Er zitten nog 3 andere jongens in MainStreet Nils, Owen en Rein. Iemand nog iets wat je wilt weten? Jolet: Heb je een vriendin? Ik: nee. Vyvian: Ben je wel verliefd? Ik: Ja denk het wel. En ik glimlachte naar Laura. Iedereen keek Laura aan en Laura bloosde. Meneer van Druten: Oehh er bloeit hier iets haha. Laura en ik bloosden nog meer. Meneer van Druten: Nog meer vragen? Nee? Nou Laura dan mag jij nu Daan de school laten zien. We pakten onze tas en liepen het lokaal uit.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen