Vanuit Daan: Ik was om half 7 al wakker. Vannacht zo slecht geslapen. Alleen omdat ik zo zenuwachtig ben voor mijn nieuwe school. Wat zouden ze ervan vinden dat ik in MainStreet zit en wat vinden ze überhaupt van MainStreet. Al dat soort vragen gaan door mijn hoofd. Ik doe schone kleren aan en doe wat gel in mijn haar. Gelukkig had mama alvast brood voor me gemaakt. Ik stop het brood en drinken ik mijn tas en pak nog een boterham en spring op de fiets. Nu maar kijken hoe die school is. Als ik op school ben hoor ik mensen verluisteren: Dat is toch die Daan van MainStreet waar dat ene vage wijf fan van is? Ja die enen Laura echt raar kind is dat. verluisterd de ander dan terug. Ze kijken ook alle maal zo arrogant denk ik. Nou leuk begin al hier... Ineens hoor ik: Vieze kanker hoer ga maar naar die Boyband van je of nog beter ga dood! En er rent een meisje langs me heen. Wow dat haar lijkt op die van die Laura en dat shirt had die Laura ook aan op die foto. Ach ik zou me het wel verbeeld hebben. Zou anders wel toevallig zijn. Ik loop naar binnen en zie dat meisje net uit de wc komen. Haar ogen zijn helemaal rood van het huilen en ze kijkt ook niet bepaalt blij. Ik loop naar haar toe en zeg: Heei, ik ben nieuw hier, kun je me vertellen waar lokaal 112 is? Ze kijkt me verschrikt aan en zegt dan: Heei, dus jij bent die nieuwe jongen, Kom je in 3T4? Ik: Ja, zit jij daar ook in? Zij: Ja, loop maar mee. Ik zal me ever voor stellen, ik ben Laura Lankheet en jij bent Daan Zwierink. Ze geeft me een hand. Ik: Haha ja klopt. Laura: Kom je? Ik: Ja. We lopen stil naar het lokaal sommige leerlingen kijken ons raar aan. Zou dit die Laura zijn waar over ze zo raar praten? Ik kan het me haast niet voor stellen ze is lief, knap en eigenlijk perfect in eerste opzicht. Laura gaat achterin het lokaal zitten en ik vraag: Waar moet ik zitten? Laura: Maakt niet uit. Ik: Zit er iemand naast jou? Laura: Nope. Ze kijkt een beetje verdrietig. Ik: Mag ik dan naast je zitten? Er komt een kleine glimlach op haar gezicht. Laura: Ja, tuurlijk! Ik kijk haar een tijdje aan en zij kijkt naar mij en begint te blozen. Ik: eeuh Laura ben jij dat meisje van gister? Laura: Welk meisje? Ik: Die een tweet van MainStreet kreeg en een followback van mij? Laura: bedoel je deze tweet? En ze laat me de tweet zien die ik bedoel. Ik: Ja die. Laura: Haha dan ben ik dat meisje ja. Ik: Aah dat dacht ik al! Laura: Hahaha. Ik: eeuh Laura, wat heb je onder je oog? Laura lach verdwijnt en kijkt stug voor zich uit. Laura: Vertel ik nog wel. Ik krijg de neiging om mijn solo uit Stop The Time te zingen: De manier waarop ze naar me kijkt oh. ja mijn hart klopt in m'n keel. Hoop dat dit nooit meer verdwijnt oh. Zij is alles wat ik wil. Ze ziet het niet maar zij is beautiful. She's always on my mind. En wanneer ze naar me kijkt oh. It will almost stop the time. Wouw ik de dat ik verliefd op haar ben, maar hoe ga ik dat nu vertellen...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen