Vanuit Laura: *Tututut* Pff kut wekker. Ik droomde net dat Daan Zwierink van MainStreet bij me in de klas kwam. Ach dat zal toch nooit gebeuren. Snel kleed ik me aan en doe ik iets mascara op. Beneden maak ik even brood voor school en eet ik een boterham met hagelslag. Het zal vandaag wel weer lekker gezellig worden op school... Mijn mobiel trilt en ik zie dat Jolet een haat appgroep over mij heeft gemaakt met als titel: Laura is een kanker hoer. Ik voel een steek door m'n hart. Tranen springen me in m'n ogen, ik stroop mijn mouwen op en kijk naar de littekens. Ja ik snij mezelf om de pijn van het pesten niet meer te voelen. niemand weet het dat ik mezelf snij want ik heb altijd shirts met lage mouwen aan. In die groepsapp staan allemaal nare dingen over mij. Ik krijg een privé bericht van Vyvian: We hebben nog een cadeautje voor je na school xx Jolet en Vyvian. Ooh ook fijn die gaan me dus weer in elkaar slaan denk ik. Oke ben benieuwt... stuur ik terug. Shit het is 10 voor 8. Ik fiets snel naar school. Kort dagje maar een tas vol zware boeken... denk ik. Jolet en Vyvian: Eej kijk eens uit hoer. ze geven me allebei een bitchklep. Uch elke morgen weer het zelfde. Jolet: Nou waar blijft die sorry!? Sorry zegt ik zacht. Vyvian: Goedzo, tot zo dan maar he. En ze lopen naar binnen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen