Foto bij Going To The Principal (You)

HaeJae POV

Wanneer ik op weg was naar de directeur vergat ik om naar mijn kluisje te gaan.
"Verdomme waarom vergeet ik dat altijd?!"
Dus ik moest terug gaan voor de 4 de keer al vandaag.
Waarom vergeet ik zoveel vandaag?

Om naar het 2 de verdiep te gaan is altijd moeilijk als er studenten op de trappen blijven staan om te praten.
Kunnen ze nooit praten wanneer ze op een verdiep zijn of zo, neeee, het moet op de trappen.
Stomme studente! Ik hoop dat ik snel van school ben.

Wanneer ik aan mijn kluisje was kwam de bitch van school mijn richting op.
Mijn dag kon echt niet meer beter worden dan het al was. (sarcastisch)

"HaeJae hii! Gedacht aan mijn aanbod?"
"Nee!"
"Nee? Kom op HaeJae je bent perfect na mij natuurlijk!"
"Ik zei nee, ik wil niet in jullie 'groep'! Je vraagt me dat altijd elke dag en ik ga altijd hetzelfde antwoord geven en dat is NEE! Moet ik het nog eens spellen voor je? Het is zoals dit N-E-E!"
"Tss what ever! Je dat vanaf nu jouw leven hier op school een hel gaat zijn!"
"Probeer maar! Ik denk dat het de jouwe gaat zijn!"

Zei ik tegen haar met een kwade grijns. Voor iemand met een grote mond zag ze er wel bang uit want ze ging wat achteruit.
Haha nooit gedacht dat zij dat ooit zou doen.
Haar eigen schuld om mij uit te dagen!

"Kom op meisjes we verspillen onze tijd hier!"
"Bye Boram!"

Echt waar ik haat haar!
Okay nu op naar de directeur, hier gaan we! Opnieuw!

Ik stond aan de directeur zijn lokaal met een heel klein hartje.
Ik weet echt niet wat hij gaat antwoorden op mijn vraag, maar als ik het niet vraag dan weet ik het ook niet. Hier gaan we!

"klop klop"
"Kom binnen! Aa HaeJae welkom!"
"Hallo Meneer. Kan ik U iets vragen?"
"Ja tuurlijk, ga zitten."
"Dank u. Euhm het gaat over de danszaal."
"Aaa geen probleem het is bijna klaar. Normaal volgende week gaat het open."
"Het was niet daarvoor dat ik kwam maar toch bedankt om te zeggen."
"Okay waarom dan wel?"
"Kan ik de danszaal gebruiken wanneer school gedaan is om wat te oefenen. Ik ben bezig met auditie's te doen waaronder dans er ook in zit, dus ik vroeg me af of dat okay is voor U?"

Ik vroeg dit echt met een zeer klein hartje, het was net alsof mijn hart stil stond en dat ik stopte met ademen wachtend tot hij antwoordde.

"Wow auditie's! Natuurlijk mag je de danszaal gebruiken. Wanneer ze klaar zijn en ik de sleutels heb ga ik 1 bijmaken voor jou."
"Dank U Meneer!"
"Geen probleem HaeJae. En als je door de auditie's bent laat het mij als eerste weten"
"Okay ga ik zeker doen nogmaals dank u Meneer!"
"Het is okay, ga nu maar naar je les!"
"Okay dag!"

YES YES YES!!!!! Ik ben zo blij!"
Okay nu heb ik wiskunde en LO.

Echt waar ik haat wiskunde!!!!
"Okay klas dat was het voor vandaag. Vergeet jullie huiswerk niet!"
Waarom zegt ze dat altijd? Het is vervelend!

Eindelijk LO les!
"Okay klas vandaag mogen jullie doen wat jullie willen. HaeJae en Kai kunnen jullie 2 even naar mij komen?"
Wat!!!!! Kai en ik!!!!!!!! Waaaaaahh!!!!

"Okay jullie weten dat er een wedstrijd is in 2 maanden? En nu zou ik graag willen dat jullie 2 dansen voor onze school. Kai jij bent de belangrijkste danser van EXO-K dus dat zou geen probleem moeten zijn, HaeJae ik heb je al vaak zien dansen en je bent echt super goed, daarom dat ik jullie 2 samen wil. Okay dus hier is het liedje en de sleutel van de ander sportzaal, Kai leid de weg wel ga nu!"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen