Hoofdstuk 5
Ik zat in m'n kamer achter m'n laptop een beetje op Twitter enzo te kijken, veranderde mn twit naam van @LotteIsHier naar @DansLotte en deed zo maar wat. Ineens werd ik gebeld op Skype, ik nam op en zag Tessa ! We skypten een hele poos en ineens hoorde ik stemmen hij de deur. De deur ging open en Rein kwam binnen. "Jou moet ik hebben." Hij wees naar me en ik keek hem niet begrijpend aan. Hij kwam achter me staan en keek wat ik deed, Tessa zat een beetje voor zich uit te staren en ineens werden haar ogen groot. "Rein?" Hij zwaaide. "Ik hoop dat jij en Lotte niet te druk bezig zijn, want ik kom d'r ontvoeren." "Ehh.." Lotte kon niks uitbrengen, dus ik sloot maar af en wendde me tot Rein. "Dus wat gaan we doen?" "Verassing !!" Ik zuchtte, juist.. Ik ben niet zo van verassingen.. Rein werd ongeduldig en tilde me van m'n stoel af. "Hey.." "Hoi!" Ik zuchtte, ik moest hem nog wel even beter leren kennen en wennen aan hoe hij is hoor..
"Rein !!! Waar gaan we nou heen?" We liepen voor mn gevoel al een half uur door de gangen, nou ja, Rein liep en tilde mij. "Nog even wachten." Ik zuchtte "Dat zei je net ook al." Hij grijnsde "Zet me dan in ieder geval neer zodat ik zelf kan lopen." Rein schudde zn hoofd "Nee, ik vind het leuk om jou te tillen." Ik draaide met mn ogen, pff.. Na een tijdje lopen zei Rein "Oke, we zijn er !!" "Oke ! Zet me nu maar neer dan." Hij negeerde het en liep verder, ik keek om me heen, we waren buiten, wauw het was er echt heel mooi. "Wat is dit? Het is mooi hier." "Dit is een plek waar ik hoop dat we nog vaak gaan komen." "Als het aan mij ligt gebeurd dat wel, maar alleen als ik dan zelf mag lopen." Rein grinnikte en gaf geen antwoord. Nou, oke dan... Ik keek hem aan "Maar was je van plan de rest van de avond hier te blijven staan?" Rein keek op en schudde z'n hoofd. Vervolgens keek hij omzich heen, pakte mn hand en trok me mee "Kom!" Ik rende achter hem aan en we kwamen oo een veldje tussen de bomen waar allemaal picknickspullen stonden. "Voor jou." En Rein maakte een sierlijk gebaar naar voren. Aww, hoe lief ! "Aww Rein wat lief !" Ik gaf hem een knuffel en we liepen naar het kleed en de mand toe. Rein maakte de mand open "Croissantje?" "Ja lekker!" "Kaas of gewoon?" "Doe maar kaas." "Nou... Die wilde ik al, haha. Maar omdat jij het ben mag je 'm hoor!" Ik moest lachen, nam het croissantje aan en brak een stukje af voor Rein die hem vervolgens weigerde. "Jawel, jii wilde 'm eigenlijk dus nu krijg je een stukje van me." "Ja, maar jij wilde 'm ook en nu heb je 'm dus moet je he wel helemaal op eten eh." Hij gaf me een knipoog, waarop ik naar voren boog om zn mond te openen en het croissantje er in probeerde te stoppen. "Lotteeee, stop!!" Lachte Rein en deed er alles aan om me te laten stoppen. Het lukte hem niet, ik stond nog steeds voor hem. "Neeee niet kietelen!! Dat is oneerlijk.." Rein was begonnen met me te kietelen, waar ik totaal niet tegen kon en hij even later mij op de grond had gekregen, ik lag daar een beetje hulpeloos te lachen en te gillen terwijl Rein me kietelde.
"Vond je het leuk?" We liepen de school weer in en ik knikte "Ja, ik vond het echt gezellig en heel lief van je. Waarom eigenlijk?" "Ehm.. Tja gewoon omdat je nieuw bent en ik mn kamer genoot beter wilde leren kenen?" "Lief!" Ik gaf hem een kus op z'n wang en liep weg, naar de wc toe zodat ik daarna naar de eetzaal kon gaan.
Ik kwam de zaal binnen en alle ogen waren op mij gericht, ik was niet eens de laatste die binnen kwam, of sowieso al te laat. "Lotte hier!" Schreeuwde Daan door de eetzaal heen terwijl ik 8 handen in de lucht zag, zwaaiend naar mij. Ik grinnikte, sukkels haha. Ik ging op een stoel tussem Owen en Nils zitten en zei tegen Daan "Nu weet iedereen in ieder geval hoe ik heet, thanks he !" Daan glimlachte "graag gedaan hoor." Ik keek om naar degene met wie Owen en Rein aan het praten waren, blijkbaar waren het vrienden van ze, want ze praten over echt dingen waar alleen vrienden over praten. Ik stootte Nils aan "Wie zijn dat?" Hij legde het uit en zo wist ik dat er twee meiden die er zaten en vijf van de jongens bij me in de klas zaten. Ik was eerst nogal verbaasd dat er meer jongens als meiden bij zaten die bij mij in de klas zaten, maar toen Nils zei dat er verder maar 6 anderen jongens in m'n klas zaten en verder alleen meiden snapte ik dat het gewoon toeval was.
Na het eten liep ik naar m'n kamer, ik had niet zo'n zin om iets te doen, ik wilde het liefste naar huis en bij m'n ouders zijn. In de kamer ging ik op de bank zitten, laptop op schoot, tv aan en mobiel naast me. Ik WhatsAppte mn vader. hey , ik heb het naar mn zin hier, ik heb al 4 hele aardige vrienden en ik hoop dat er nog meer bij komen. Ik slaap met Rein op een kamer en hij is echt heel aardig. Ik mis jullie wel heel erg en het liefste wil ik nu naar huis.. Mja ik moet vast een beetje wennen aan hoe het hier gaat.. Xxx ik keek in de WhatsApp groep van m'n oude klas. guyss. Veel succes en plezier morgen op school he, maak er iets leuks van ook al ben ik weg..
Luuk : ah dankje.. Is het een beetje leuk daar in Nederland & heb je al vrienden?
ik : ik heb het onwijs naar mn zin en heb al 4 vrienden, de boys van MainStreet ! Ik slaap samen met Rein op een kamer
Luuk : Huh, dus je slaapt bij een jongen op de kamer?
ik : Ja, of Rein moet een meisje zijn
Tessa : mag er wel eens bezoek komen logeren, in het weekend ofzo?
ik : geen idee, ik vraag het vanavond wel aan Rein op dat moment kwam Rein binnen. "Yooooo, m'n vriendin vraagt of er in het weekend wel eens iemand mag komen logeren?" "Alleen als het een chick is." "Oh.." Ik grinnikte "Dan geen loge hier." Rein plofte naast me op de bank neer. "Ja wel hoor, het mag, alleen dan moet je dat even tegen je mentor zeggen." Ik knikte en Rein pakte mn laptop van mn schoot af. Ik liet hem.
ik : JE MAG KOMEN LOGEREN IN HET WEEKENDDDD !!!
tessa : AAAAH IK GA GEWOOM BIJ DE REIN VAN DUIVENBODEN OP EEN KAMER SLAPEN OMG
Ik :' oh, dus alleen voor Rein.. Dan toch niet Dan mag Luuk wel komen
Luuk : Yess !
Tessa : grapje lot, ik kom wel bij jou slapen . Maar stiekem is dat rein deel wel gaaf
Rein, die blijkbaar over mn schouder mee had zitten lezen grinnikte "Oh gosh.. Krijgen we dat dan bijna elk weekend hier?" Ik zuchtte "Jup." "Gezellig toch!" Huh, oke dan.. Maar hij had wel gelijk. Ik ging op mn mobiel op twitter, omdat Rein mn laptop had. Ik had een aantal mentions en keek, heh, ik had niks getweet, waar hadden ze dan op geantwoord? Ik keek tussen mn tweets. "Rein.." "Ja?" "I love you x your husband" Hij grinnikte "Tja, we wonen nu een soort samen." Ik kon hem geen ongelijk geven..
Rond 19;30 stapte ik onder de douche en rond 20:00 kwam ik de badkamer uit, ik had m'n pyjama al aam en wilde voordat ik m'n bed in ging nog snel wat drinken. Wat ik deed, ik liep naar ons 'keukentje' pakte wat sap uit de koelkast en toen ik het op at zei ik tegen Rein "Ik ga slapen." "Wat, nu al?" Ik knikte "Ik ben best moe.." Rein haalde z'n schouders op. "Slaaplekker dan!" "Thanks he, husband." Ik gaf hem een knipoog. "Doe je wel zachtjes zo." Rein grinnikte "Wat officieel zeg. Maar zal ik doen."
Ik deed m'n mobiel in de oplader en draaide me in een goede houding. Al snel voelde ik dat ik weg dommelde en zo lag ik heerlijk te slapen.
"PAS OP!! AAAAAAHH" De deur van de slaapkamer vloog open en knalde vlak daarna weer dicht. Ik zat rechtop in m'n bed, het was een wonder dat ik nog ín bed lag. Ik zag Rein op me afstormen en sprong naast me in bed, nam mij mee en zo lag ik weer in m'n bed, net als eerst, alleen dan met Rein op me. "Dude, ik sliep.." "Serieus? Hoe snel val jij in slaap dan, je bent net 5 minuten weg." Ik had geen zin om antwoord te geven, ik was te moe en ik wist geen eens een antwoord. "Ben je nu boos?" Ik lag met m'n ogen dicht en voelde Rein z'n ogen op me branden. "Nee." "Sorry.." "Het is oke." "Ga maar weer slapen, oke." Ik glimlachte even, voelde hoe een hand nog zachtjes door m'n haren ging en toen een gewicht van me af ging. "Slaaplekker."
Reageer (1)
Snel veder hij is echt leuk,
1 decennium geledenZoek je nog iemand voor in je verhaal??
Ik kan het maar beter gevraagd hebben