Foto bij 072- Liam & Ella

OMG!!!! Liam's foto!!!!


Liam James Payne
Ik verlaat de studio en loop naar mijn auto. Net als ik wil instappen, komen er journalisten op me af.
‘Is it true, you’re engaged?’ vraagt iemand me. Ik knik en open de deur.
‘When is the marriage?’ vraagt een andere journalist.
‘Over a few years, I send you an invitation’, lach ik als ik in de auto stap en wegrijd. Wanneer ik thuis toekom is er niemand. Er ligt wel een briefje van Ella.
“Gone with the girls and Daddy. Love you <3”
Ik heb medelijden met Mark. Tussen al die vrouwen, ocharme. Dan gaat mijn gsm.
- Hi, talking to Liam
• We have a problem. Did you tell the journalists about the engagement?
- Yea, they asked about it when I wanted to get in my car.
• Why didn’t you ask the management first? This is something important. It can change the view of the band.
- I just nod and said we were going to wait a few more years.
• Meeting this afternoon, paparazzi coming, make sure you are there with Ella!

Ik sms Ella het nieuws.
“Babe? I kind of told the paparazzi we’re engaged. Now the management wants an press conference this afternoon. Come home, please? Xxx Liam”

‘Liam?’ hoor ik Ella reopen. Nog geen halfuur geleden heb ik dat sms’je verzonden.
‘In the bedroom!’ roep ik. Ze komt naar me toe en geeft me een zoen.
‘So, what did you do?’ vraagt ze.
‘I wanted to get in my car but some journalists came. One asked me if I was engaged and I nod. Some other guy asked when the marriage was and I answer with “over a few years” then I made a joke that I would send an invitation and drove away. The management called that I had to asked them first, so now there’re going to organize a conference’, doe ik de hele uitleg.
‘Okay, not that worse. Now my family will know it all in once’, grapt Ella. Maar ik vind dat niet zo grappig.
‘I’m going to call my whole family for they have to read it in the books’, zeg ik redelijk aangedaan.
‘Liam, please. There’s nothing to do about it now. This evening or tomorrow morning everyone will know about the engagement. Family, friends, fans… they will all know about it.’
‘Oh no, the fans! How will they react?’
‘Calm down. You take care of the management and the paparazzi, I’ll take care of the fans. Don’t worry.’
‘What would I do without you’, zeg ik als ik haar in mijn armen neem.
‘Not being engaged’, grapt ze. Ik moet lachen maar Ella duwt haar perfect roze lippen op de mijne.
‘I’m going to call my grandparents, I don’t want them to hear I’m engaged by some people in the store’, zegt Ella als ze uit mijn armen glipt.

Ella Claire Vanberghe
Ik ben naar mijn oma genoemd. Met mijn tweede naam. Dat verklaart waarom ze als mijn lievelingsoma was toen ik een peuter was.
- Met Claire.
• Oma? Het is Ella hier.
- Ella! Ik roep je opa even.
• Oké.
- (Marcel! Je kleindochter belt!) Hij komt hoor Ella’tje.
• Oké, oma.
- Dag mijn meisje.
• Dag opa.
- Wacht, hoe zet je dit ding nu weer op speaker. Ah gevonden. Nu horen we je allebei.
• Goed want ik heb goed nieuws.
- Zeg eerst eens hoe je het daar stelt.
• Zeer goed. Ik heb hier een job, geweldige vrienden, mijn Liam…
- Beter dan in België dus.
• Ah oma, je wist dat ik daar niet veel vrienden had. Hier vind iedereen me aardig.
- En Jasmientje dan?
• Ze is hier al een tijdje. Ze kwam op vakantie en wil blijkbaar niet meer weg.
- Dus ze heeft daar ook al vrienden?
• Dezelfde als de mijne. En ook bijna een vriendje.
- Heel goed daar dus. Zoveel vriendinnen?
• Ja, ik heb zelfs de prinses ontmoet. Kate Middleton.
- Nu ben je aan het zwansen hé.
• Echt niet! vraag het mama. Of papa.
- Hoe stelt je pa het? We schrokken bijna net zo hard als bij jou toen hij kwam vertellen dat hij ging verhuizen.
• Het is ook niet niets, je zoon die verhuist naar Engeland. En je kleindochter.
- En zeker niet als onze zoon zo ziek is. We weten niet hoelang we nog mogen genieten van hem.
• Niet teveel aan denken. Dat probeer ik ook te doen.
- Maar wat is je grote nieuws nu?
• Jah, waarvoor ik belde. Je gaat het niet geloven.
- Vertel op, meisje.
• Wel een paar dagen geleden, op mijn 19de verjaardag, heeft Liam me gevraagd. Oma en opa, ik ben verloofd!
- Meisje toch, proficiat!
- Wel, Ella’tje proficiat meid.
• Dank je. Het zal wel nog een paar jaartjes duren maar ik ben heel blij.
- Dat kunnen we geloven meisje.
• Maar nu moet ik gaan. We gaan het de pers vertellen. Daag!
- Dag Ella!
- Dag meisje!

Reageer (2)

  • Merry10002Xx

    "Wacht, hoe zet je dit ding nu weer op speaker."

    Ken da...

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen