Foto bij Part 1

Mijn beginhoofdstukken zijn nooit erg goed, sorry daarvoor haha.
Enjoy!
xoxo

'Maar mama, het is gratis en het is maar 20 minuten rijden met de fiets.'
'Lieverd, ik weet het niet hoor...'
'Hmm..'
'Oke, oke, je mag, op één voorwaarde.'
'En dat is?'
'Dat je met een lach op je gezicht weer thuis komt die dag.'
En vandaag is het die dag! Toen ik te horen kreeg dat ik eindelijk mijn idolen kon zien, sprong ik letterlijk een gat in de lucht. Ik sta op de 6de rij, valt nog best mee als je ziet hoeveel mensen hier staan. Op het podium zelf zie ik wat schimmen, maar voor de rest niet veel, aangezien er allemaal rook hangt. 'Mainiacs, gil de longen uit je lijf, want dit is HET moment. Misschien heb je hier al lang van gedroomd, en enkel en alleen ik kan die droom vandaag voor je waarmaken. Ik heb hier een pot. Een pot met pasjes in. Pasjes, geldig voor een Meet&Greet met MainStreet.' Een oorverdovend gegil galmt door de hele zaal en ik word langs alle kanten geduwd. 'Hoe graag willen jullie die pasjes?' Weer wordt er zo hard gegild. 'Oh, als jullie maar zo stil gillen voor de pasjes, kan ik ze beter niet uitdelen. Hallo?! Hoe graag willen jullie die pasjes?' Een nòg luider gegil klinkt in mijn oren, gevolgd door de stem van de man op het podium. 'Here we goooo.' De rook vergaat langzaam en dan zie ik in het midden van het podium een tafeltje, met daarop de pot met de pasjes. De man neemt een pasje eruit en houdt het stevig in zijn hand. Een redelijk irritant muziekje komt uit de boxen op het podium. De man maakt een zwaaibeweging met zijn arm en het pasje vliegt door de lucht, boven de hoofden van gillende meiden die het pasje willen bemachtigen. De zweetdruppels blinken op mijn voorhoofd en mijn handen voelen klam aan. Dit is het moment. Het moment dat mijn droom kan uitkomen.

Reageer (3)

  • UrWishhx

    Snel verder ! xx Liefs

    1 decennium geleden
  • lancyduif

    Heel spannend

    1 decennium geleden
  • xxxKatexxx

    Snel veder plies hij is zo spannend +abo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen