Hoofdstuk ~1~
Het is een hete dag als rechercheur Chris Sparks een telefoontje krijgt.
'Hallo?' zegt rechercheur Sparks.
'Ongeval bij 123h Street' zegt het bureau.
'Ik ga erheen' zegt Sparks en hij hangt op.
Hij pakt z'n auto en rijd weg.
Als Sparks bij de plaats delict aankomt, ziet hij een enorme menigte.
Hij gaat onder het lint door en ziet een bebloede blonde vrouw van rond twintig jaar, liggen.
Hij kijkt naar het lijk.
'Hee, Sparks' zegt Mandy en ze gaat weer verder met foto's maken.
Mandy is lid van het team van Sparks, net zoals John, Lindsey, Katy en Mike.
Lindsey zoekt altijd kleine details en onderzoekt ze daarna, net zoals Katy en Mike.
En John onderzoekt de lijken.
'Wat is er gebeurd?' vraagt Sparks aan Katy.
'Ons lijk, Samantha McGuire is van het balkon gevallen' zegt Katy en ze wijst naar een balkon.
'Getuigen?' vraagt Sparks.
'Ja, een paar van deze mensen waren erbij' zegt Katy.
'Oke' zegt Sparks 'ik ga naar dat balkon.
Als Sparks eenmaal boven is aangekomen, ziet hij Lindsey daar foto's maken.
'Pas of waar je loopt' zegt ze.
Sparks loopt om de gele, genummerde bordjes, naar Lindsey.
'Aan dit bloedpatroon op de muur, kun je zien dat er van dichtbij is geschoten, maar toen was Samantha nog niet dood' zegt Lindsey.
'Oke' zegt Sparks 'volgens mij is er gevochten, want deze tafel is helemaal kapot'
'Ja, maar waarom?' zegt Lindsey.
'Dat gaan we dan uitzoeken' zegt Sparks en hij loopt naar de deur.
'Er zijn geen sporen van braak, dus de verdachte en het slachtoffer kenden elkaar' zegt Sparks.
Na een tijdje zegt Lindsey 'we zijn hier wel klaar' en samen lopen ze de kamer uit.
Alle bewijsstukken zijn op het bureau, dus het team gaat aan de slag om de bewijsstukken te onderzoeken.
De ouders van de vrouw zijn op het bureau.
'Ik vind het erg spijtig' zegt Sparks 'maar heeft u iets gemerkt aan uw dochter de laatste tijd?'
'Nee, niet dat ik weet' zegt de moeder.
'We hebben al maanden niks van haar gehoord' zegt de vader erachteraan.
'Heeft uw dochter, voor zover u weet, vijanden?!' vraagt Katy die naast Sparks zit.
'Niet dat ik weet' zegt de moeder 'alleen ze werkt wel bij CooperationX dat is een bedrijf dat dingen op dieren test, dus daar zal ze wel vijanden mee hebben'
'Oké' zegt Sparks en samen lopen ze de ruimte uit.
De ouders van Samantha gaan wat koffie drinken en een agent gaat met hun mee.
Katy en Sparks praten nog wat na.
'Laten we eens langs laten gaan bij dat CooperationX'
'Goed idee, laten we gaan'
'Oké' en samen lopen ze weg.
Ze lopen langs het laboratorium waar Mandy net uitloopt.
'Baas, ik heb iets' zegt ze.
Ze loopt naar Sparks toe en houdt een formulier omhoog.
'Baas, die haren die ik op het bed vond die zijn zwart, maar dus niet van het slachtoffer, want zij had blond haar met slagen erin' zegt Mandy 'die zwarte haar is lang dus we kunnen aangaan van een vrouw met natuurlijk zwart haar'
Er zijn nog geen reacties.