Melayn prov.
Toen ik mijn ogen opendeed zag ik zayn naast me die mijn hand vast hield.. Jelisa en taylor stonden aan de andere kant van het bed met tranen in hun ogen.. er stond een dokter naar me te kijken en ik keek hem bang aan.. ik keek naar zayn en gaf hem een hint dat ik dorst had,,, Zayn pakte snel wat water met een rietje en liet me er uit drinken, "Melayn hoe voel je je?" Vroeg de dokter me opeens, Ik schrok en kijk hem bang aan.. "Uh, weet ik niet?" zei ik terwijl ik taylor en jelisa ook bang naast mijn bed zag staan, "Voel je dit" Vroeg de dokter die mijn linker enkel rond draaide, ik kinkte, Hij pakte daarna mijn andere enkel en ging nog wat simpele testjes doen.. "Gelukkig geen verlamming verschijnselen" zei de dokter die wat op zijn papier schreef, Ik keek taylor aan die snel weg kijk, "We gaan je mee nemen voor een scan" Zei de dokter toen er 2 zusters binnen kwamen, "Ze is zo terug" Doorde ik de dokter nog tegen zayn taylor en jelisa zeggen toen ze me de kamer uit reden.. Ik zag de andere jongens op een stoel in de wacht kamer zitten toen ze opeens op stonden, "Heeft ze der ogen open!" schreeuwde louis met een blij lach, Ik hoorde nog wat gepraat en werd toen een kamer in gereden..
Jelisa prov.
Ik liep de kamer uit waar melayn lag en zag hoe ze werd weg gereden, Ik gaf zayn een snelle knuffel en liep naar niall toe. "Het ze der ogen nou open!" zei niall blij, Ik knikte en zei dat ze onder de scan moest, "Straks vinden ze iets" zei zayn bang, "Zayn" zei taylor die nu wel genoeg beschuldigingen had gehoord en hoopte dat alles goed was, Zayn keek taylor vies aan en liep de kamer in waar melayn lag, "Zayn sorry" zei taylor die achter zayn aan liep.. Ik keek niall aan en begon te huilen uit het niks, "Wat is er?" Vroeg niall me bang, "Ik weet het niet!" zei ik terwijl ik hem stevig tegen me aan trok.. Hij fluisterde in mijn oor dat het goed kwam, Naar 30min kwamen ze de zusters melayn weer in haar kamer neer zetten waar zayn nog steens zat te wachten, Ik trok taylor mee en liep de ziekenhuis kamer in, "Melayn moet wat rust hebben, De dokter is over een paar minuten bij jullie met de uitslag. ik keek zayn aan en hij liep naar melayn.. Taylor trok aan mijn arm.. Ik keek der aan en ze fluisterde, "Kom, we laten ze alleen" het liefste wou ik bij der blijven, Maar ik wist dat dit beter was. Naar ongeveer 10 min kwam de dokter, Hij vroeg of zayn ook even op de gang wou komen, Zayn kwam naast me zitten en pakte mijn hand vast, "En?" vroeg zayn bang.. De dokter keek ons aan en vertelde dat melayn, veel rust moet houden, er is niks schadelijks gevonden in der hersenen ze had daarnaast wel een lichte hersenschudding maar dat had elk mens wel is, Verder heeft ze geen boten gebroken maar de schiet wond is nog niet helemaal in oorden.. daar door krijgt ze een litteken.. "Waar wat betekend dit dan?" vroeg niall die niks van het verhaal snapte.. "Het gaat goed met der.." zei de dokter met een lach op zijn gezicht..
Reageer (1)
omg wtf is er met Zayn and Taylor aan de hand
1 decennium geleden