Epiloog
Liam James Payne
De act die door gaat naar de top twee en nog steeds in de race is voor dat geweldige platencontract is:
Rebecca!
X Factor hebben we niet gewonnen, drie jaar geleden, maar inmiddels zijn we bekender dan de winnaar van dat seizoen.
One Direction doet het geweldig in de wereld als Boyband. Bijna iedereen weet wel wie we zijn en we zijn dan ook enorm populair in de hele wereld.
Op dit moment zijn we bezig aan een wereld tour, we reizen de hele wereld over en geven optredens, interviews en foto sessies. We leven onze dromen, dit is wat we willen voor de rest van ons leven.
Drie jaar geleden leek het onmogelijk om onze dromen uit te laten komen, toen daarbij kwam dat we slechts derde werden bij X Factor, leek het nog verder weg.
Uiteindelijk kregen we een platencontract en nu leven we onze dromen.
Ik kan iets betekenen voor de wereld, iedereen weet dat ik gepest ben en dat het nooit makkelijk is geweest.
Maar ik heb gevochten voor mijn bestaan. Ik heb de pesters een poepie laten ruiken en heb ze laten zien dat ik ook populair kan zijn en dat zij niet de enigen zijn.
Logan heb ik nog een paar keer terug gezien. De eerste keer was in de rechtbank, toen ik moest getuigen tegenover de rechter.
Logan heeft een halfjaar gevangenisstraf opgelegd gekregen en heeft deze volledig uitgezeten. Ik heb gezegd dat ik hem een tweede kans zou geven en dat heb ik gedaan.
Twee weken nadat hij is vrij gekomen, heb ik hem gebeld en gezegd dat ik met hem wou afspreken. Sinds die afspraak zijn we een soort van vrienden geworden. Hij zorgt voor mijn appartement in London als ik op tour ben en soms spreken we af. Vijanden zijn we in elk geval gelukkig niet meer.
Met Sarah heb ik nog steeds een geweldige relatie en dat gaat nog lang door, hoop ik. Sarah gaat meestal mee op tour, als haar school dat toelaat. Nu is ze ook mee op wereldtour en ze geniet van iedere minuut.
De moeder van Sarah moest uiteindelijk de gevangenis in voor een paar jaar en die hebben we dan ook niet meer teruggezien.
De jongens zijn vier geweldige vrienden. Ik zou niet zonder deze mensen kunnen. Ze staan altijd voor me klaar als ik ze nodig heb en natuurlijk ben ik er ook voor hen als ze mij nodig zijn.
We reizen stad en land af en treden op in de geweldigste plaatsen op aarde.
Ik kan oprecht zeggen dat ik gelukkig ben en dat al mijn dromen uit zijn gekomen. Ik mag niet langer klagen. Nu ik alles weet over hoe het is gelopen, deel ik mijn ervaringen met anderen die ook gepest worden of werden gepest. Ik zet me daarvoor in en help kinderen die door de bomen het bos niet meer zien.
Mijn uiteindelijke doel is dat iedereen kan zeggen:
Wie het laatst lacht, lacht het best.
Reageer (2)
Een supermooi einde! Ik heb echt genoten van dit verhaal, dus superbedankt daarvoor! X
1 decennium geledenMooi einde.
1 decennium geleden