Foto bij Nils waarom??

Het is avond

Kate P.O.V.:

Lachend rennen we de kamer van Esmee in waar we ons met zijn 6e gaan om kleden. Ik kijk naar de meiden ze zien er allemaal zo mooi uit ik kijk in de spiegel:
http://www.polyvore.com/kate/set?id=93622778 'Ik zie er niet uit' zeg ik tegen de meiden. 'Niet zo onzeker je ziet er hartstikke mooi uit ik ben echt jaloers op je rode haar het staat zo mooi bij je en is apart' zegt Dina. 'Dina kijk je nou je bent hartstikke mooi en ik lelijk daar moet je mee leren leven'.

Dina P.O.V.:

Ik kijk naar mezelf het ziet er niet verkeerd uit maar Kate is ook harstikke mooi: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=93625047&.locale=nl. Ik kijk naar Esmee: http://www.polyvore.com/esmee/set?id=93625373 . Dan naar Ilse:[url] http://www.polyvore.com/cgi/set?id=93625584&.locale=nl[/url]. Nikki: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=93626078&.locale=nl . En als laatste naar Gina die der haken nog aan doet: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=93626319&.locale=nl . 'Maar kijk jullie nou ik ben de enige met gympen jullie lopen allemaal op haken' zegt Kate.

Gina P.O.V.:

'Je bent gewoon verlieft en wil een goede indruk maken en geloof ons met die kleren en je persoonlijkheid gaat dat je echt lukken en trouwens als Nils je dan nog niet ziet staan is hij gek' zeggen Esmee en Ilse. 'Ik vind het niet gek dat je verlieft bent je ben 14...'. 'En oerlelijk' maakt Kate mijn zin af. 'Dat wilde ik niet zeggen want dan zou ik liegen je bent prachtig'. 'Bedankt meiden jullie zijn de beste zullen we dan maar naar beneden gaan het is al 20:00'. 'We gaan' zegt Dina lachend. Lachend lopen we naar de lift. Als we eenmaal beneden bij de jongens zijn is Nils er niet. 'Waar is Nils' vraagt Kate. 'Toilet' zegt Owen en wijst in de richt. We draaien ons om maar dat hadden we beter niet kunnen doen ik sta als versteend als ik Nils zie zoenen met een ander meisje. 'Shit watte hel waar is Kate' gilt Dina en kijkt schiftig om zich heen op zoek naar Kate. 'Meiden ze kan naar boven gegaan zijn jongens blijf hier en praat met Nils wij zoeken Kate' zegt Nikki rustig. 'Esmee en Gina jullie gaan naar Esmee' kamer Ilse en Dina gaan naar boven naar onze kamer en ik ga kijken of ik haar bij het strand kan vinden' zegt Nikki en iedereen knikt.

Kate P.O.V.:

Huilend ren ik op mijn gympen over het strand. Terwijl ik stronger blijf herhalen:
What doesn't kill you makes you stronger
Stand a little taller
Doesn't mean i'm lonely when i'm alone
What doesn't kill you makes a fire
Put that thing on ligher
Doesn't mean i'm over cause you'r gone
What doesn't kill you makes you stronger, stronger
Just me, myself and I
What doesn't kill you makes you stronger.
Stand a little taller
Doesn't mean i'm lonely when i'm alone
Zo maar door tot ik eindelijk bij de zee ben ik hoor mijn naam het is Nikki.

Nikki P.O.V.:

Ik kijk in de verte en zie een meisje in een licht groene jurk en rood haar. 'Kate' gil ik en begin te rennen op blote voeten mijn hakken heb ik in mijn handen en de wind snijd in mijn gezicht. 'Kate hier ben je we hebben je overal gezocht'. 'Nou ik zat dus hier maar omdat ik dan rustig wordt door de zee de wind en de rust op het strand'. Ik kijk in haar ogen er is verdriet in te lezen. 'Zullen we een meiden sleep over party houden'. 'Ja dat doen we maar geen gepraat over jongens en alleen meiden dingen en muziek' zegt ze en samen lopen we terug naar het hotel terwijl ik de meiden een app stuur dat ik haar heb gevonden.

Nils P.O.V.:

Ik loop naar de jongens en vraag of de meiden der al zijn. 'Net wel nu zijn ze opzoek naar Kate' zegt Rein en Daan kijkt mij verdrietig aan. 'Ik dacht dat je Kate leuk vond' zegt Daan. 'Ik vind haar ook leuk'. 'Ja door om zoen je met een ander' gilt Daan. 'Nee je begrijpt het niet zij zoende mij en ik krijg der niet van me af' zeg ik maar Daan loopt al weg ik zie Dina en Ilse aan komen maar ze lopen langs ons naar Nikki en... Kate. 'Gaat het' vraag ik maar ik krijg alleen maar een boze blik van Dina en Ilse. 'Kate' gillen Esmee en Gina die mee ook een kwade blik geven. Ze brengen haar naar de lift maar Nikki loopt terug. 'Sorry, Rein en Owen maar de meiden en ik gaan niet meer naar het feest we maken zelf een feest zonder jongens' zegt ze en loopt weer terug naar de anderen meiden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen