Foto bij Weer een nieuw geheim in de wereld

Allemaal gecondoleerd met het overlijden van prins Friso
Tussen al die huizen ligt de camping en het zwembad waar ze waren...

Nils P.O.V.:

Na enige twijfel stap ik toch de kamer in maar ik had beter in de douch kunnen want Kate zo zien doet pijn. 'Wat is er' vraag ik als ik naast Dina op de grond ga zitten en zacht over Kate haar rug wrijf. 'Dat willen wij ook wel weten Din' zegt Nikki terwijl ze er ook bij komt zitten. 'Er is in het verleden iets gebeurt wat haar een trauma heeft bezorgt daarom kruipt ze als ze donder of bliksem maakt niet uit of ze het ziet of niet ze klapt in elkaar en wordt doodsbang dat het nog een keer gebeurt...'.'Wat is dat ene dan'. 'Owen dat wilde ik zeg toen jij me weer eens onderbrak. Maar Kate is zo bang omdat'

Kate P.O.V.:

Terwijl Dina het verhaal uitlegt kruip ik nog dichter tegen haar aan terwijl ik die verschrikkelijke belde terug krijg.

Ik ben op vakantie met mijn ouders en nu precies 9 jaar oud. 'Rikkie ga je mee zwemmen' Rikkie was het meisje dat naast me op de camping staat. 'Is goed maar dan gaat Roy ook mee' zegt Rikkie.'Ik vind het goed'. Met zijn drieën lopen we naar het zwembad dat alleen wel buiten is. Met z'n drieën rennen we naar het water en springen er in het is anders dan met Dina maar wel leuk. Ik zie een flits en al snel volgt het donder ik kijk naar Rikkie die het zelfde denkt er gelijk gaan we het water uit maar Roy blijft in het water. 'Roy je moet het water uit dadelijk wordt je geëlektrocuteerd of ga je dood' zeg ik terwijl ik hem aan zijn arm het water uit help. Hij is nog half in het water als de bliksem in slaat in het water samen met Roy wordt ik geëlektrocuteerd. Rikkie haalt mijn hand uit die van Roy en hij valt als een lappen pop in het water. 'ROY' gillen we tegelijk. 'Jonge dames jullie moeten snel weg hier' zegt de man van het zwembad die ons snel naar de camping terug leid. 'Ik ga nooit meer zwemmen' zegt Rikkie.

Ik druk me nog eens diep in Dina's schouder als ze klaar is met het verhaal.

Reageer (1)

  • Luckey

    snel verder please

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen