Je hebt net gevraagd wat ze met je moeten, en Orochimaru kijkt je grijnzend aan.

'Grijns niet zo naar me!' Maar Orochimaru doet net of hij je niet hoort en zegt: 'Wat je hier doet? Daar kom je nog wel achter. Eerst wijst Kabuto je je kamer. Daarna gaat Sasuke met je mee naar Konoha. Je hebt betere trainkleren nodig.' Je staart en aan met een blik van: juist ja.. 'En jij zag het al helemaal voor je dat Sasuke Konoha binnenwandelt.' Zelf zag je het al helemaal voor je en je lacht je dood. Ze kijken je raar aan en je stopt met lachen. 'Sasuke gaat dan ook vermomd als James, met Henge no Jutsu.' 'James van Team Rocket!?' Vraag je hyper en je begint op en neer te springen. 'Wat is Team Rocket?' Vraagt Yuukimaru. Je gaat door met springen en zegt elke sprong een woord: 'Dat. Zijn. De. Slechterikken. In. Pokemon.' Ze kijken je allemaal verbaasd aan. 'Iedereen kent Pokemon toch!?' Schreeuw je. En allemaal tegelijk zeggen ze 'nee'. Je bedenkt dat ze wel erg dom zijn, en houdt er maar over op. 'Kom mee.' Zegt Kabuto, en je loopt zuchtend met hem mee. Jullie komen bij je kamer aan en je ziet dat er een bed staat. Er is ook een deur. Je doet hem open en ziet dat je een eigen badkamer hebt. Ook staat er een klerenkast. 'Hier kan ik best aan wennen. Een eigen badkamer.' En je begint de vogeltjesdans te doen. Je beseft dat je verbaasd wordt aangestaard maar je gaat gewoon verder. 'Hou alsjeblieft op ________, en kom weer mee terug.' Als jullie weer aankomen zie je dat inderdaad James van Team Rocket te staan, dus je begint weer te hyperen. 'Cacnea, ik kies jou!' Schreeuw je, en je geeft Sasuke/James een knuffelaanval, want naar je herinnering deed cacnea dat altijd bij James. Je wordt weggeduwt en zegt: 'Cac cacnea?' 'Als je normaal kan doen mag je met hem mee naar Konoha. Blijf je zo doen dan niet.' Je kijkt hem verontwaardigd aan maar bedenkt dat je beter maar kunt luisteren. 'Nou vooruit...' Zucht je, en je loopt met Sasuke/James mee naar de uitgang waar plots geen onzichtbare muur meer is. Als jullie buiten staan zeg je: 'Hmpf. En dan ineens geen onzichtbare muur meer. Unfair.' En jullie lopen verder naar Konoha.

Reageer (4)

  • Kalindia

    James geknuffeld: CHECK!

    1 decennium geleden
  • Phoebs

    omg nu begrijp ik waarom dat iedereen me zo raar aankijkt ^.^mja niet mijn probleem xp

    1 decennium geleden
  • Poochyena

    Hahahaha * flikkerd van de stoel af*
    zoo droogXD

    1 decennium geleden
  • ankaietje

    whahahahah ik lag me kapot...
    ff bij elkaar rapen...
    snel verder....

    cacnea hahahaha
    knuffel whahahah...


    XXXX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen