De tweeling/ DOOR ALESSANDRO
Ik ga uithuilen bij vader Owen, niet dat het mijn vader is maar je weet wel wat ik bedoel! Ik kom aan bij Owie. Die staat net op het punt om te vertrekken.
'Waar ga je heen?', vraag ik.
'Naar mijn nichtjes Owenistra en Owenella', antwoordt Owen.
Ik zeg dat ik wel mee zal gaan. Je weet nooit waar het goed voor is! Na een tijdje komen we aan bij een appartement. Binnen zit er een tweeling die sprekend op Owen lijkt. Mijn corazon gaat boem boem boem. Van het verschieten, struikel ik over mijn eigen voeten. En ik val. Mijn knie bloedt een beetje en de zusjes maken onmiddellijk ruzie over wie van hen me mag verzorgen. Ze vertroetelen me erg veel, wat ik zeker niet erg vindt. Ik denk na over of ik het liefst Britney, Owenistra of Owenella wil. Ik besluit voor alle drie te gaan. Wanneer Owenella even weg is, geef ik Owenistra een briefje:" morgen 7 uur in het park?"
Ze stemt in en ik ben tevreden. Na een tijdje met de beide zusjes, roept hun moeder Owenistra. Ik grijp mijn kans en geef Owenella een ander briefje:" morgen 16 uur in het park?"
Ook zij stemt in. Jippie! Nu enkel Britney nog!
Reageer (1)
Die lijken dus zo nie op Owen ma bon da maakt nie uit
1 decennium geleden