Sinds Derek zichzelf weer heeft gered van nominatie is hij in plaats van Noortje nu met Luna een feestje aan het houden. Maar omdat de ruzie tussen Noortje en Derek is opgelost is er weer een nieuw groepje onstaan, namelijk Noortje, Derek en Luna. We moeten onze groep een naam geven, zei Derek.
Oeh hoe zullen we het noemen eeehm de Wildcards zei Noortje. Of nog beter zei Luna de underdogs. Dat is het wij zijn de underdogs, wat zou het grappig zijn als we met zijn drieen de finale halen haha.
Lynn en Hans hadden de hele week nog niet gesproken. Maar daar kwam nu verandering in Hans was naast Lynn gaan zitten in de lounge.
Lynn ik moet je wat vertellen, het spijt me van alles, ik accepteer je geaardheid. Pap ik hoopte al dat je dat zou zeggeen ik hou van je.
Lynn ik hou ook van jou. Mandy heeft alles gehoord en moest huilen.

Tussen Jolie en Sophie ging het juist helemaal niet goed. Sophie heeft probeert haar excuses te maken maar Jolie heeft ze niet geaccepteerd.
Ze praatte erover met Chloe, weet je zij heeft mij in de steek gelaten vroeger dan hoef ik haar echt niet nu opeens beste vrienden met haar te zijn rot op, ik hoop dat zij gaat morgen. Chloe luistert het een beetje aan maar let niet echt op.

Morgen in Big Brother is het de liveshow. Wie van de 4 aarstvijanden mag blijven, en wie van de 3 indringers moet weg en Ben, Xavier en Jolie zijn genomineerd wie moet het huis verlaten. Je ziet het morgen in de liveshow.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen