Eeuwige trouw(en)/ DOOR REIN
Bedankt voor de foto, Britney
I love it!!!!
X Femke
Ik kijk Femke aan. Ik hoop inderdaad dat ze het weer goed maken, maar wat als dit de druppel is en we nu in een oorlog leven?? Ze omhelst me en kijkt diep in mijn ogen. Als ik Femke niet zou hebben, zou ik dan wel leven?, vraag ik me af. Ik hoop dat ik dat nooit in werkelijkheid moet meemaken.
'Ik hou toch zoveel van jou, Reintje', zegt ze. Meestal haat ik het als iemand me Reintje noemt maar bij haar klinkt het best wel schattig, dus ik zeg er niks over en antwoord:' Ik hou ook zoveel van jou, Beauty.'
Ze kust me en lacht liefjes. Hoe zou ik ooit aan die lach kunnen weerstaan? Ik hoop dat ik voor altijd met haar samenblijf. Ik krijg opeens een visioen:" Femke zit op grote kussens in een hotel in Egypte. We zijn ouder dan nu en zijn op huwelijksreis. Ik ben erg gelukkig en voel me top! Een liefdesvakantie met Femke....."
Femke haalt me uit mijn gedachten door een lange kus. Dat vind ik niet meteen de ergste manier om uit mijn gedachten gehaald te worden, integendeel...
'Waar dacht je net aan?', vraagt ze nieuwsgierig.
'Oh, niks bijzonders, gewoon 1 of andere huwelijksreis met jou in Egypte', is mijn antwoord.
Ze lacht. 'We blijven echt altijd samen, hè?'
'Ja, eeuwige trouw'
'Inderdaad, eeuwige trouw!!!!'
Reageer (2)
Ohhhhhhh zo lief snif snif
1 decennium geledenOhhhhhhh zo lief snif snif
1 decennium geleden