Foto bij Justin and me.

My Pov:




Ik liep uit de badkamer en sprong in Justin's armen.
Voor we het allebei beseften waren we elkaar aan het zoenen.
Het was een perfecte knuffel om mij te troosten. Justin zette mij op de grond.
"Sorry.." zei hij. "Voor wat?" vroeg ik verbaasd. "De kus." zei Justin.
Ik streelde over zijn mooie bruine haren en zei hem dat het niet erg was.
Hij lachte. Nog nooit had ik Justin Drew Bieber zo blij gezien.
Justin pakte mijn hand vast en trok mij mee naar buiten.
In zijn tuin stond er een gezellig bankje voor 2 personen met gezellige kaarsen,
net alsof hij het al had voorbereid.
Ik zette mij neer op het bankje en Justin zette zich neer naast mij.
Hij keek diep in mijn ogen en gaf me een kus op mijn wang.
"I love you." zei hij. Ik wist even niet wat ik moest zeggen..
"I love you to." zei ik. Justin grijnsde. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder.
Langzaam pakte hij mijn hand vast en zaten we hand en hand.
De ober kwam en schonk wijn in 2 wijnglazen. "Ehm, Justin ik drink geen alcohol." zei ik tegen Justin.
Hij lachte en zei dat het niet erg was. "Nog een weetje dat ik nu weet over je!" zei Justin.
Hij pakte mijn wijnglas en schonk het weer in de fles.
De ober vroeg of iets anders wou drinken, maar dat moment wou ik niets drinken.
Misschien klonk het raar, maar voor de eerste keer voelde ik me veilig bij Justin.
Dit moment wou ik echt niet laten stoppen. Er zat wel een storing in mijn hoofd.
Austin... "Toen Austin zei dat we een break nodig hadden,
bedoelde hij een pauze in onze relatie of maakte hij het dan uit?" vroeg ik me af.
Justin zag dat er iets aan de hand was en hij vroeg wat er scheelde.
Ik zei hem waar ik over in zat, maar hij wist ook niet het antwoord op de vraag.
"Maak je niet druk, hij zal wel een berichtje sturen en zeggen wat hij bedoelde." zei hij.
"Het spijt me, van vroeger." zei ik. "Het geeft niet." zei Justin.
Even keken we naar de zon die onderging. De ober kwam terug en zei dat Justin een berichtje had op zijn gsm.
Hij pakte zijn gsm en las het berichtje. Hij keek ongerust naar zijn gsm.
"Wat is er?" vroeg ik bezorgd.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen