de groep van een paar miljoen mensen komen aan op een droog stuk land. Alles is weg gevaagd steden landen niks is over alleen de spullen die ze bij zich hebben. Veel mensen maken zich zorgen om eten anderen om de geïnvekterden. Iedereen slaat zijn of haar tent op. En dan komt de omroep wagen voorbij.
en dat verandert alles.

Ben slaat zijn tent op terwijl de kinderen en de vrouw eten klaar maken. Dan hoort ben de omroep wagen aankomen. Hij is bang voor een slecht bericht, net als de vorige keer. hij denkt straks komen de geïnvekterden dan moeten we hier weer weg en ik heb net de tent opstaan. dan hoort hij de omroepwagen zeggen dat de laatste ingevekteerde dood is. Dan zit hij Mike naar zich toe rennen hij kent Mike van het leger. Mike zegt heb je het gehoord hij is dood het duurt even dat het tot ben doordringt en dan schreeuwt hij van blijdschap. Dan vraagt ben. Mike wil je blijven eten bij ons met je vrouw en dochter. Mike zegt nou het eten is bijna op en straks hebben jullie ook niks meer. Nou dan delen we het gewoon. jij neemt wat mee en ik neem wat mee. Oké tot zo ben. Ben zijn vrouw komt naar ben toe ik ben zo blij nu hoeven we niet de hele tijd t vluchten. ja ik ook zegt ben tegen zijn vrouw. O ja Mike en zijn familie komen eten. Carl de zoon van ben gaat snel even een kijkje nemen in het gebied. Hij heeft een groot keuken mes aan zijn riem hangen. Een van de regels is namelijk draag altijd een wapen want je weet nooit wat je tegen komt. Carl haalt zijn beste vriend op Eric. Ze zijn al vrienden sins de peuter school samen met mat gaan ze altijd op pad. Dan komen ze langs een caravan met twee tenten. Mat zegt die zijn vast rijk. Kom laten we kijken wat ze hebben ze zijn toch niet thuis. Eric open de deur met een peperclip. Carl gaat als eerste naar binnen en dan gaan zijn vrienden. Zo he sjieke caravan hier hebben ze vast genoeg eten. Ja denk het ook zegt Carl. Wow moet je dat zien een Olympia wow die schotguns zijn niet niks. Zeker zijn die niks als je een kogel in je kop krijg kun je wel doei zeggen tegen je hoofd. Dat is iets te groot om het mee te nemen zegt Eric. Ja kom zoeken we iets anders iemand met zo een wagen heeft vast meer wapens. Mat zegt ik ga wel op de uitkijk staan. Kom eens Carl zegt Eric ik heb een kluis gevonden. Geef je grote mes eens dan kan ik het slot misschien terug duwen. Dan horen ze Mat zeggen jongens ik ben wel een beetje bezorgt. Waarom? Nou straks komt hij terug want we weten biet hoe hij dur uit ziet. Dat is waar zegt Carl. Dan horen ze Eric zeggen open. Carl loop dur heen en haalt er een revolver uit. Deze kunnen we mee nemen. Eric pak de kogels Ik ga wel op de uitkijk zegt Carl. Mat zoek wat eten en neem dan een kwart mee. Nou gewoon niet al te veel. Anders merken ze het veel sneller. Dan komt Eric bij hem staan. Ik ga nog even kijken voor een mes. Dan zegt Carl kijk in de keuen en slaap kamer. Mat zoekt zich rot en dan ziet hij het bingo. Een zak met vijftig appels Hij denkt ik neem er negen mee drie voor ieder. En dan ziet hij een stuk plastic onder de deur uit komen. Hij opent de deur Hij ziet allemaal oplos eten alles in zakjes. Daar neem ik ook negen van mee. En dan ziet hij het drie chocolade repen. Eric kijkt in de kastje en de laatjes En dan hoort hij Mat zeggen bingo. Hij denkt hij heeft tenminste wat en dan valt zijn oog op het kastje bij zijn linker voet. Hij doet het kastje open en ziet Een mensen houder met alle messen erin. Hij neemt het grote hakmes mee het lange mes en het middelmatige mes. Onder tussen dot Mat alles in de zak. dan horen ze Carl zeggen hij komt weg wezen en snel. Eenmaal bij de caravan Van Carl Doen ze rustig ze moesten rennen want anders waren ze gepakt. Carl vraagt aan zijn vader of hij met Eric en Mat in de tent mogen slapen. Ben zegt mij best oké bedankt pap. Eenmaal in de tent verdelen ze de buit. Carl krijgt het middelmatige mes Mat het grootte mes en Eric het hakmes. iedereen krijgt zijn eten en dan haalt Mat de chocolade uit de zak. Wow ho kom je hier aan? uit een kast het lag daar vol die mensen kunnen minimaal nog een maand eten dat is best veel vooral nu bijna iedereen zijn eten op is. Wat doen we met de revolver. Die doen we in de kist met de kogels bij de andere noodgeval dingen. Carl doet de kist open en ziet drie ninja steren liggen een katana nuntjuks en een zelf gemaakte speer. Een bijl en een honkbal knuppel. Daar mogen ze nu een revolver bij leggen hun eerste pistool. Kommen jullie vanavond mee barbecueën? Ja is goed antwoorden de jongens.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen