Hoofdstuk 24- owen playfair
we hadden het heel erg naar ons zien eigenlijk hebben rein en ik goede gesprekken gehad en hebben we alleen maar op een terrasje gezeten, we hebben het ei toch kunnen in ruilen voor een pen. daar waren we zelf heel trots op. we liepen naar het kamp en zagen daan met fien op zn rug lopen. daaaaan fiennnn riep ik en rende met rein achter mee aan naar ze toe. en wat hebben jullie? fien vertelde vol trots dat ze een luchtballon vaar voor twee personen hadden. en wat hebben jullie vroeg daan erachteraan? rein: een pen : )!! hahah fien en daan lachten. toen we terug waren zaten we vol spanning te wachten tot we de uitslag wisten. ik keek een beetje in het rond en mn ogen bleven hangen op een lang niet te lang en niet te klein meisje ze lachte lief naar me. ik voelde me hart bonzen MANN DIT KAMP IS LEUK dacht ik in me zelf. ik tikte daan aan die naast me zat en wenkte met mn hoofd het mooie meisje. haha oooeeeeh owen zei daan net iets te hard waar door het meisje weer even om keek. mn gedachte worden verstoord door de kamp leider die de uitslag heeft. Leider: iedereen heeft zn best gedaan maar er sprong er toch echt wel een uit en dat was niet zo moeilijk om te kiezen want deze prijs is echt geweldig, het is een TROM GEROFFEL. EEN TWEEPERSOONS LUCHTBALLON VAART. jeeeeeej hoorde ik naast me en zag daan en fien knuffelen. aah schattig die twee. ze liepen naar voren en ze mochten nu nog 6 personen uit kiezen die met hun in de luxe kamer mochten. fien begon met praten: eumh natuurlijk onze vrienden. nou noem ze maar op zei de leider: daan noemde ze in een adem op. yasmine, nils, rein, esmee, owen... en? vroeg de leider. daan en dat meisje daar en wees naar het mooie meisje waar ik oog contact mee had. daan en fien liepen het podium af en daan liep meteen op owen af : dit is je kans gast'' zei hij. ik knikt en pakte me spullen weer in om naar de luxe kamer te gaan met jacuzzi ik had er zin in.
Reageer (1)
Zoooo leuk mygodd!
1 decennium geleden