Hoofdstuk 23- fien
ik zag hoe iedereen een partner koos, ik wou echt heel graag met daan heb je zn ogen gezien mannnn?? daan liep voorzichtig op me af en vroeg: hee fien, wil je met mij dit spel winnen? en hij gaf me een knipoog. ik keek hem aan en zei ja lijkt me leuk. esmee vroeg aan een van de leiders of ze op het kamp mocht blijven aangezien ze zich niet lekker voelde, dat mocht ze gaf me een knuffel en liep naar daan. hoi ik ben esmee. daan: hee ik ben daan, ik heb al veel over je gehoord en geloof rust nu goed uit want alles komt weer goed. en hij gaf haar een knuffel. ik keek esmee nog even na hoe ze in onze tent ging liggen en richtte me toen weer op daan en zei: dat was lief wat je zei tegen esmee. hee ik heb wel gevoel plaagde daan mij. we liepen met zn allen naar de stad en daar kregen we allemaal een ei die we dus moesten gaan ruilen. en omdat er 1 jongen meer was als meisje mocht owen met rein dus die twee hadden weer geluk. we splitsen elkaar op en liepen winkel in winkel uit na een tijdje wist ik al heel veel van daan, we deden namelijk het spelletje dat je vragen aan elkaar mocht stellen en de andere moest er eerlijk op antwoorden. we leerden elkaar goed kennen en het was super gezellig. we hadden nog 3 uur en we liepen nu al met een mp3. daan: oke eeumh fien jij bent. Fien: eumh... wat vind je van mij? daan keek me heel even aan en zei toen: nou ik vind je super lief en mooi en we kunnen goed met elkaar lachen. ik voelde dat ik moest blozen dus keek gauw weg en bedankte daan. daan: hee dat blozen maakt je nog schattiger. ik keek hem even aan en knuffelde hem. dit voelde zo vertrouwd. hij gaf me een kus op mn wang en we liepen weer door. na een tijdje voelde ik me voeten wel een beetje pijn doen, ik had mn mooie schoenen aan getrokken wat niet o slim was want ik had pijn aan me voeten. daan zag het en zei: spring maar op mn rug. ik deed het zonder commentaar en zo liepen we weer terug naar het kamp. daan en ik waren zeker het best want wij wisten de mp3 speler in te ruilen voor een twee persoonslucht vaart in een luchtballon, we waren heel trots op ons zelf.
Er zijn nog geen reacties.