Foto bij 2.

Kunnen jullie alsjeblieft een abo nemen?? love you :)

Dit was het dan, we zaten allemaal in de limousine op weg naar de Teen Choice Awards. "We zijn er" riep de chauffeur. We knikten allemaal en stapten uit. "Ik ben zo nerveus" zei Perrie. "Ja we zijn allemaal nerveus. Gaat Zayn er ook zijn?" vroeg ik aan Perrie. Ze knikte blij, ze waren echt de perfecte koppel. We liepen op de rode loper en daar werden we geïnterviewd. We liepen daar en gingen dan zitten op onze plaatsen. We praatten met een paar celebs en ik heb met Beyonce gepraat. Leuk hé. Toen begon de show. Demi deed een perfecte optreden en toen moest One Direction optreden. Ze waren echt goed, ze hadden de X-factor niet gewonnen maar waren wel heel beroemd geworden. Justin Bieber won 4 awards en Leigh-Anne was echt blij geworden. We wonnen geen awards maar het was een leuke tijd. De show was afgelopen dus gingen we naar de afterparty, daar zag Leigh-Anne Justin staan en trekte me mee naar hem. "Heey" zei hij glimlachend en wij groetten hem terug. Leigh-Anne praatte met hem en toen ging ze drinken halen. Nu stond ik alleen met hem en hij knipoogde naar mij. Ik glimlachte en begon te praten met hem. "Leigh is echt een grote fan van jou" zei ik "Haha jha dat heb ik gemerkt, ik word echt blij als ik mijn fans gelukkig zie" zei hij "Jha ik weet het, Leigh heeft me veel verteld over jou, hoe je beroemd bent geworden en andere dingen en ik moet zeggen ik heb echt respect voor je en na dat alles heb je nog haters. Hoe voelt dat?" vroeg ik lief "Jha, ik probeer ze te negeren, maar soms wordt het me echt te veel met al de paparazzi"zei hij "Jha ik snap het, het is echt moeilijk, soms krijg haatberichten van directioners omdat ze denken dat ik iets heb met Harry wat totaal niet waar is" Hij kniknte "Haha soms verzinnen ze gewoon onzin en jha maar ehhm mag ik je nummer?"zei hij "Sure" zeiik glimlachend. Ik gaf hem mijn nummer en hij gaf mij zijn nummer. "Tot straks" zei ik en ging naar Leigh-Anne. Ze stond verbaasd te kijken. "Wat praatten jullie zoveel?" vroeg ze nog steeds verbaasd "Van alles, hij is een leuke persoon om mee te praten" zei ik glimlachend. Ze wibbelde met haar ogen en ik sloeg haar op haar arm "Hij is met Selena, domme"zei ik "Oh jha stom van me" zei zenog steeds glimlachend en je kon de sarcasme in haar stem horen. "Kom gaan we nog naar de andere meisjes, ik wil zien wat ze doen" Ze knikte en we gingen nog naar de andere meisjes en danste alle vier samen. We hadden een leuke avond en gingen toen allemaal naar onze eigen huis.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen