Foto bij Het nieuwe leven van Katinka

(hoera)

Alles veranderde: Katinka ging in de politiek en de kinderen groeiden vredig op. Naarmate ze groter werden, werden ze allen knapper. Dat kon je zien, zo ontwikkelden ze hun liefdes voor elkaar. Britney werd heel geliefd als een zus maar ook als een geliefde bij Nils en Alessandro. Nils' liefde beantwoordde ze maar die van Alessandro niet, ze zag hem eerder als broer. Femke viel als een blok voor Rein en hij voor haar. Maar Katinka vond ook een nieuwe liefde...



'Ik heb leuk nieuws!', schreeuwt Katinka, die net thuiskomt van haar krantenwinkel.
'Oh nee, wat nu weer?', zegt Jan, die aan het gamen is. Ze zitten met z'n allen in de living. Emmelyntje speelt met een teddybeer, Britney zit op Nils' schoot en Femke op die van Rein. Ze zijn zo gelukkig. Alessandro zit te mokken. Hij baalt van de situatie en dan hebben we het niet over het nieuws maar over Britney en Nils.
'Ik heb Willem leren kennen. Jullie zullen hem heel aardig vinden', zegt Katinka vrolijk.
Er komt een man binnen met een baardje. De kinderen mogen hem onmiddellijk niet.
'Hij is mijn vriendje', zegt Katinka trots.
'Zo klein is hij niet. Zeg maar vriend', antwoordt Britney. Nils begint te lachen.
'Je bent perfect, liefje', zegt Nils.
Alessandro denkt "Ik vermoordt die Nils nog wel" en hij loopt boos naar zijn kamer.
'Ik denk dat Ales Willem niet lief vindt maar ik vind mijn beer lief', zegt Emmelyntje, die er niets van snapt, en ze omhelst haar teddybeer.
"Dit kan nog moeilijk worden", denkt Willem.

Reageer (2)

  • UrWishhx

    Die foto nog eens xd

    1 decennium geleden
  • RealBritney1

    Tis ons toch gelukt om diene naam weg te doen na heel veel pogingen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen