Geruzie om Britney /DOOR BRITNEY
Ik ben niet zo verrast door het nieuws, ik had het wel al zien aankomen maar dat wil niet zeggen dat ik het leuk vindt. Ik ben best boos op mama dus ik loop naar mijn kamer waar ik een brief vind: "LiEFDE IS ALS ELEKTRICITEIT, ALS DE STEKKER NIET INZIT HEB JE GEEN CONTACT 😡 XX ALES"
Oh nee, heeft hij het nou nog steeds niet op? Hij weet toch dat ik alleen van Nils hou!!!! Ik ga gauw naar Nils toe, die ondertussen naar zijn kamer is gegaan en vertel hem over het briefje. Nils is kwaad op Alessandro. Wat denkt die sufferd wel? Nils loopt naar Ales toe en die begint te huilen.
'Waarom heb ik nooit geluk??', snikt hij. Femke en Rein komen nieuwsgierig aangelopen. Wat komen die nieuwsgierige tantes hier nou doen??
'Wat is er,Ales, Nils, Britney?', vraagt Femke.
'Ales wil Britney van me afpikken', zegt Nils.
'Dat gaat hem nooit lukken, want ik hou enkel van jou', antwoord Ik. Femke zucht. Ze denkt vast "waarom moeten die nou altijd ruzie maken?"
Ik kan er toch ook niet aan doen dat ik niet goed met Ales omkan? Alessandro loopt boos weg, de lafaard, ik kan boksen, hoor!!! Femke pakt Reins hand en ze gaan er vandoor. Nils en ik blijven achter. Ik begin te huilen. Er wordt ruzie gemaakt om mij!! Nils troost me en ik voel me al wat beter. Nils en ik gaan ook maar weer elk naar ons kamer.
Reageer (1)
Ik kan dus ECHT nie boksen he
1 decennium geleden