Foto bij 23'02'4000|TH|9|

Then you are there with youre idol but he dont eaven look at you or is there a other reason.?

Donna Pov.

Mir staat wat met Gustav te praten, al zijn ze allebei heel stil. Tom was tegen Gustav aan het praten, wat ik maar half kon volgen, maar begon tegen Bill te praten toen hij doorhad dat Gustav neit meer reageerde. Daar sta ik dan, alleen, in de kamer met nog vijf anderen. Georg staat op en loopt naar me toe.

"Hey." glimlacht hij vriendelijk. "Hey." Glimlach ik. Georg en ik beginnen wat te praten over het concert en over hoe hij zich voelt voor en na een concert en dat het gewoon helemaal super was.

Niet veel later komt een bewaker vragen of de jongens klaar zijn om te vertrekken. De jongens schudden alle vier hun hoofd. Ze geven aan dat ze nog niet klaar zijn maar hun spullen zometeen gaan pakken.
Ik kijk even rond. Georg pakt zijn bass en stopt die in zijn hoes, Bill pakt zijn spullen en Tom en Gustav zijn nog bezig. Tom zit wat alleen op de bank, Gustav is met Mir bezig. Georg en Bill zijn klaar en praten wat. Ik sta in mijn eentje tegen de muur aan. Ik kijk weer rond, en weer en weer, er lijkt maar geen eind aan te komen. Het liefst zou ik geen einde aan deze hele meet willen hebben, maar aangezien ik me nu toch alleen voel en er meer van had verwacht.. Vind ik het prima.
Even later komt de bewaking weer dat ze nu echt moeten gaan. Ik zie dat Mir een briefje aan Gustav geeft voordat ze voor me de deur uit loopt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen