Foto bij Weer in het hotel

Dina P.O.V.:

Ik kijk Kate aan ik vind het zo zielig voor haar maar toch waarom vertelde ze het nooit. 'Kate waarom zei je er nooit wat over' vraag ik terwijl ik voor haar neer kniel ze zit op de grond dus ja. 'Ik schaamde me er voor maar ik weet ook dat als ik het had vertelt dit nooit was gebeurt'. Ik kijk in haar ogen maar schrik ze zijn leeg en koud vol tranen er is niks over van dat hypere, drukke, grappige en gevoelige Kate nee niet nu, nu is ze een hoopje verdriet waar als je het voor het eerst ziet denkt dat er geen vreugde in zit. 'He kijk me eens aan waar is de hypere, gekke, grappig vriendin waar ik zo van houd'. 'Die zit voor je' zegt ze met een speelse lach en rent dan lachend weg. Gelijk ren ik achter haar aan zo rennen we als een stel gekken achter elkaar aan.

Nikki P.O.V.:

Ik kijk naar Dina en Kate die als gekke achter elkaar aan rennen ik zie de lol er wel van in en ren achter Dina aan. Als ik haar eindelijk te pakken heb stopt Kate even later ook. 'He Din nog steeds zo'n slechte conditie' vraagt Kate lachend. 'lk ben jouw niet die aan Free runnen, Kick boxen, Ritmisch gym en Dansen doet' zegt ze hijgend zelf zit ik hijgend naast haar terwijl Kate vrolijk staat.

Reageer (2)

  • Luckey

    snel verder please

    1 decennium geleden
  • 1DandMSlove

    verder! X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen