Foto bij Austin's message.

Justin Pov:




Ik zag dat Mell een bericht had gekregen, maar dat ze er niet op antwoordde.
"Van wie is het berichtje?" vroeg ik haar. "Austin..." zei ze.
Ik vroeg haar wat ze erop ging antwoorden, maar ze wou niet antwoorden op het bericht.
"Hij heeft mij achtergelaten, hij zei dat we een break nodig hadden en nu stuurt hij mij?" zei ze.
"Ik zou ook geen berichtje terugsturen." zei ik om haar gerust te stellen.
Wat ik wel wou weten is wat hij precies gestuurd heeft.. "Wat heeft hij gestuurd?" vroeg ik dan maar.
Mell gooide haar gsm weg en ging naar het toilet. Ik pakte haar gsm en las het berichtje.


Austin : " Hey Mell, het spijt me van daarnet, maar ik weet gewoon niet meer wat te doen.
Ik ben terug gaan kijken aan het strand omdat ik medelijden met je had.
Misschien was ik een beetje te grof, maar je was er niet meer...
Antwoord alsjeblieft, ik ben echt bezorgd over je. Waar ben je??
"


My Pov:


"Wat zal Justin nu niet van mij denken? Hij doet zo lief tegen mij en ik loop weg van hem.." dacht ik.
Justin klopte op de deur : "Mell? Alles oke?" vroeg hij bezorgd.
Ik antwoordde niet, ik stond helemaal zwak.
In de verte hoorde ik dat mijn gsm weer een nieuwe sms kreeg.
"Wil jij het berichtje lezen?" vroeg ik aan Justin. Hij deed wat ik zei.
"Het berichtje is van Austin...." zei Justin haperend. "Lees het voor!" zei ik.
Justin begon het berichtje voor te lezen.


Austin : " Antwoord alsjeblieft Mell, ik ben super super bezorgd over je!
Het spijt me zo van daarnet, maar gewoon doe me 1 plezier.
ANTWOORD!!!
" zei Justin.


"Antwoord er niet op." zei ik tegen Justin.
"Kom alsjeblieft nu uit het toilet." zei hij bezorgd.
Ik deed de deur open van het toilet en liep naar Justin.

Reageer (1)

  • BiebersJerry

    GEEF JUSTIN NU EEN KNUFFEL! KOM AAN! hij houd van je en is bezorgd ;d don't run away from him! GO AWAY FROM AUSTIN HE HURTS YOU!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen