Foto bij Going home with Justin.

My Pov:




Justin stond recht en pakte mijn hand en trok mij rechtop.
Ik lachte naar Justin en hij lachte terug. ':)' Het was een eindje wandelen naar Justin's auto.
Toen we er waren stapten we in de auto en speelde het liedje "Say youre just a friend"
Ik verzette het kanaal. Justin keek me bezorgd aan.
Hij stak zijn CD in de CD-speler. Hij begon mee te zingen met "All around the world"
Soms vind ik het wel grappig. Hoe dit allemaal is gebeurd.
Eerst was ik een normaal meisje uit België en nu zit ik hier.
Justin Bieber was en is mijn idool en nu zit ik sprakeloos naast Justin die zit te zingen, wow. Hij zette de motor aan en we vertrokken.
In de auto vroeg Justin of ik honger had. "Eigenlijk had ik wel honger, want de picknick was niet doorgegaan.." dacht ik.
Ik knikte en er verscheen een glimlach op zijn gezicht. "Waar wil je gaan eten?" vroeg hij.
Eigenlijk wist ik niet waar we zouden kunnen eten zonder dat er paparazzi is.
"Ik weet het niet.." zei ik giechelend. Justin stelde voor dat we naar de McDonalds zouden gaan.
Dat idee was perfect! Hoe ik er zelf niet ben opgekomen! "Oke!" zei ik tegen Justin.
Er stond een lange file op de autosnelweg. Dus namen we de kleine baantjes.
De McDonalds was een halfuurtje rijden. Toen we toekwamen zagen we dat de McDonalds toe was.
"Jah... Waar moeten we nu gaan eten?" vroeg Justin. "Ik kan koken bij je thuis?" vroeg ik.
Justin vond het een geweldig idee, dus reden we naar zijn huis.
We kwamen toe en mijn ogen schitterden. Het huis hier is mooier dan dat van Austin!
"Het is hier echt beeldschoon!" zei ik tegen Justin. Hij lachte naar mij en leidde mij naar de voordeur.
Toen we binnenkwamen was er een grote hal met allemaal deuren voor naar verschillende kamers te gaan.
Ik vroeg waar de keuken was. Ik had nu echt wel honger, maar niets stond hier dat me aanstond.
Justin zei dat hij een speciale kok had die voor ons wou koken.
Ondertussen keek ik naar mijn gsm *New Message* stond er. Hoopvol dat het van mijn broer was die in Afrika zit,
maar neen... Austin.. Ik besloot niet meer terug te sturen naar hem. Hij had mij dan ook wel achtergelaten..

Reageer (1)

  • BiebersJerry

    WAT HEEFT AUSTIN GESTUURD OMFG

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen