Foto bij "I think we should take a break."

My Pov:




Nadat Austin deze verschrikkelijke zin tegen mij had gezegd zat ik daar dan,
alleen, huilend op het strand..
Austin had mij verlaten. Is deze break voor eeuwig?
"Wat heb ik verkeerd gedaan? Ik mag toch wel medelijden hebben met iemand?" dacht ik.
Ik dacht aan alle leuke momenten met Austin, maar misschien moest ik die beter uit mijn hoofd zetten.
Mijn handen zaten voor mijn gezicht om mijn tranen tegen te houden.
Ik keek op en een glimlach versierde mijn gezicht toen ik Justin naar me toe zag lopen, ergens in zijn ogen kon ik bezorgdheid lezen.
"Waar is Austin?" vroeg hij mij bezorgd. "Hij.... hij... heeft me verlaten.." zei ik huilend.
"Is dit mijn fout?" vroeg hij. "Nee, Justin dit is allemaal mijn fout.." zei ik.
Justin kwam naast mij zitten en deed zijn arm rond mijn nek.
"Everything's gonna be alright Mell.." zong Justin voor mij.
Ik zag een glinstering in zijn mooie hazelnootbruine ogen toen ik er diep inkeek.
"Ik zag je huilen toen je daarnet weg ging." zei ik. "Ja.." zei Justin stil.
"Mag ik je iets vragen?" zei Justin nieuwsgierig. "Natuurlijk." antwoordde ik.
"Wat heeft Austin gezegd toen hij wegging, en wat is er precies gebeurd..?"
Even keek ik naar hem en ik besloot het hem te zeggen, want aan wie zou Justin dit zeggen? Ik vertrouw hem.
"Uhm, Austin had een liedje voor me gezongen na dat je weg was, maar ik moest voortdurend aan jou denken...
Toen vroeg Austin wat ik er van vond, maar ik haperde en hij zei dat ik niet al te overtuigend klonk,
ik zei dat ik medelijden met je had, toen vroeg hij sinds wanneer ik medelijden met je had.
Ik gaf geen antwoord dus dan zei hij : "Mell... ik denk dat we maar even een break moeten nemen..." " zei ik vertrouwd tegen Justin.
Justin en ik keken even elkaar aan toen ik het woord nam.
"We kunnen beste vrienden zijn." zei ik tegen Justin. Er verscheen een glimlach op Justin's gezicht.
"Natuurlijk :D!" zei Justin blij. "Moet ik je anders naar huis voeren?" vroeg Justin.
"Neen." antwoorde ik. "Al mijn spullen liggen nog bij Austin en ik wil momenteel niet naar hem gaan." zei ik.
Justin vroeg of ik met hem mee naar huis wou gaan. Het was de enige plek om nu naartoe te gaan.
Dus antwoordde ik maar : "Ja, is goed."

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen