Ik heb een lipbalm van b&j's gewonnen ^^

Het was donderdag avond, het schoolfeest stond al weken gepland en ik zou met Tessa ons klaarmaken. Maar ineens zei ze af, ze had geen tijd..

Ik fietste naar school, heel ver was het niet. Ik gaf m'n kaartje aan de mensen bij de deur en liep naar binnen, ik zag nog niemand. Ik was dus de eerste.. Ik ging tegen de kluisjes aan staan en vroeg in de groepsapp van de klas of ze al kwamen. Niemand reageerde. Ik besloot naar de aula te lopen om te kijken of er al iemand was. Ineens kwamen er allemaal toeters en er was overal confetti en ballonnen vielen naar beneden. Uit alle hoeken kwamen leerlingen te voorschijn en ze riepen 'Surprise!' Ik vond het geweldig ! M'n vriendinnen kwamen naar me toe en ik gaf ze een knuffel. Na wat kletsen werd er op m'n schouder getikt. Er stond een cameraploeg en pers. Ze stelden me vragen en maakten wat foto's.

Die avond in bed lag ik te denken aan de week, morgen zou het echte afscheid zijn, van iedereen.

We zaten in de les, onze klas had alleen mijn afscheid op de planning staan en dan mochten we naar huis. Van iedereen kreeg ik cadeautjes, ik kreeg een herinneringsboek en een USB met allemaal filmpjes en foto's van wat ik met de klas, of buiten school met een klasgenoot mee had gemaakt. We gingen hem al in de klas kijken en er zaten super grappige stukken tussen. Ook waren er delen dat er gewoon in de les gefilmd was en dat niemand het door had.

Thuis aangekomen moest ik gelijk m'n tas inpakken, die avond werd ik al op de school verwacht.

Reageer (1)

  • SlytherinQueen

    oooooeh ik ben beroemd :p
    snel door meid !! xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen