Hier is Part 5 :)

hope u like it :))))

xo Denise

Ik keek om me heen, en ineens zag ik iets, ik keek beter en toen ik zag wat het was begon ik keihard te gillen!!

NEE DIT KON NIET WAAR ZIJN !
Ik zakte op de grond en begon te huilen en hyperventileren.
Daan knielde naast me en vroeg wat er nou aan de hand was.
k-k-k-ijk daar dan ..." en ik wees met mijn vinger in die richting.
Daan zijn ogen werden groot en zijn mond viel open.
Ik begon alleen maar harder te huilen en ik kreeg bijna geen adem meer.
Silvia had ondertussen een leraar geroepen.
Hij vroeg aan mij wat er aan de hand was, maar ik kon geen antwoord geven dus Daan begon te vertellen.
Het is Rosa , ze hangt daar aan een boom met een strop om haar nek" vertelde Daan aan de Leraar.

*vanuit Daan zijn ogen*

Ineens viel Marleen flauw, ze begon helemaal met haar ogen te rollen.
HELP HELP HELP" riep ik.
Snel kwam de leraar weer terug.
Samen met de hele klas liepen we terug naar het kamphuis.
De rest van de leraren bleven bij Rosa en belde de politie en ambulance.
Ik had Marleen in mijn armen en nam haar mee naar haar kamer en legde haar in bed.
Ik ging naast haar zitten en pakte haar hand er liepen tranen over mijn wangen.
Rein en Silvia zaten er ook bij.
Het komt toch wel goed met haar he ?! ik wil haar niet kwijt " zei Silvia en er liep een traan over haar wang.
Op dat moment begon Marleen met haar ogen te knipperen.
Marleen hoor je me?" vroeg Daan

*vanuit Marleen haar ogen*

Ik hoorde iemand mijn naam zeggen..
Wat was er gebeurt ik kon me niks herinneren.
Ik probeerde mijn ogen open te doen, maar ik had vreselijke hoofdpijn.
Toen ik eindelijk mijn ogen open kreeg zag ik Daan, Silvia en Rein zitten.
Wat is er gebeurt?" vroeg ik.
Weet je dat niet meer?" vroeg Daan
Ik herinner me alleen nog dat ik door het bos liep met jullie en dat.. ineens begon ik keihard te huilen.
Ik weet het weer , Rosa is dood , Rosa is er niet meer" zei ik huilend.
Rustig maar schatje" zei Daan en hij ging op het bed zitten en knuffelde me.
Ineens klopte er iemand op de deur, Rein deed open.
Het was de kok , ze had eten gemaakt voor ons.
Maar ik had helemaal geen honger dus ik at niks ik kon alleen maar denken aan Rosa.
Daan was de enige die wat at.
Waar zijn Owen, Rebecca, Nils, en Nina? " vroeg ik.
Die slapen vannacht ergens anders ofzo zeiden ze" antwoordde Silvia.
Ik ging even douchen.
Toen ik klaar was met douchen ging ik meteen mijn bed in.
Ik viel meteen in slaap, maar ik werd midden in de nacht wakker.
Wat een dorst had ik zeg, snel liep ik naar de badkamer en ik nam in een slokje water.
Toen ik weer ik me bed lag , gaf ik Daan een kus op zijn wang, maar toen ik weer wilde gaan liggen voelde ik met mijn hand iets warms en het was nat.
maa maa maar wat was dat ? ik sprong het bed uit en deed het licht aan toen ik weer bij het bed kwam kon ik mijn ogen niet geloven !!!

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen