Foto bij The letter.

"Hey Mell, ik ben het Justin Bieber! :)
Ik wil je gewoon zeggen dat ik echt super veel van jou hou..
Misschien zei ik niet veel tegen jou in het begin, maar sinds je
met Austin bent heb ik ingezien hoe mooi je bent.
Ik weet dat ik geen kans meer op je maak omdat je nu een lief hebt.
Maar ik vind dat je dit gewoon moest weten dat ik van je hou.
Het lag al een tijdje op het puntje van mijn tong maar ik durfte het niet zeggen.
Toon deze brief alsjeblieft niet aan Austin. Hij zal mij haten voor eeuwig..
Austin mag echt de gelukkigste man op aarde zijn, als een lief hebben zoals jou.
Je bent echt het meisje van mijn dromen! Ik hou niet meer van Selena,
de enige persoon waar ik van hou ben jij!
Ik wil deze brief niet te lang houden, want ik wou eigenlijk maar 1 zin zeggen..
I love you.. <3 byee..."

Austin's Pov:



"Hoe kan hij dit tegen jou zeggen! Meneertje weet dat ik met jou ben en toch doet hij het!" schreeuwde ik.
"Austin, ik weet echt niet waarom Justin dit heeft gestuurd, ik heb amper nog gepraat met hem.."
Ik duwde de brief in Mell's hand en liep naar binnen.
Buiten zag ik dat Mell begon te huilen en zich op de grond zette. "Was ik een beetje te agressief?" dacht ik.
Ik ging naar haar en zei sorry van wat ik zei. "Het is goed Austin.." zei ze huilend.
"vandaag hoorde de beste dag van ons leven te zijn,
Justin stuurde 1 brief naar mij en heel de dag is verpest... pfff" zuchtte Mell.
Ik zei haar dat ik naar Justin zal gaan de volgende keer dat ik hem zie, en dat ik
zal vragen waarom hij die brief gestuurd had!
Ze zei dat ik het niet mocht doen omdat er in de brief stond dat ze het niet mocht tonen aan mij.
"Wel, ik zal het hem niet zeggen, maar echt als hij nog 1 brief stuurt naar mijn meisje, dan he...." zei ik.
Mell was sprakeloos, ze zei niets en ze keek zelf niet naar mij.
Ik ging naast haar zitten en gaf haar een lange dikke knuffel.
"Hij zal onze relatie toch niet verpesten hé..?" zei Mell bang terwijl ze recht in mijn ogen keek.
"Neen schat, niemand kan en niemand zal onze relatie ooit verpesten." zei ik.
En ik gaf haar een zoen op haar voorhoofd.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen