Foto bij Waking up

My Pov:




Ik werd wakker door de zonnestralen die door het venster heen kwamen. Ik voelde de warme en sterke armen van Austin rond mij.
Ik draaide mij om en ik zag dat hij nog aan het slapen was.
Vandaag was het de dag, de dag dat we een jaar samen waren.
Gisteren had ik een mooie, dure horloge gekocht voor hem. "Vandaag moet ik er mooi uitzien." dacht ik.
Ik stond dus op en ging gaan douchen, trok mooie kleren aan en ging terug naar de kamer.
Austin lag niet meer in bed, hij zal waarschijnlijk al wakker zijn.
We waren in Austin's huis, maar de ouders waren niet thuis.
Het huis hier is echt prachtig ik zou hier wel willen wonen.
Ik zag Austin staan in de keuken aan het koken voor ochtendeten, ik stapte naar hem en liet hem schrikken.
"BOE!" riep ik. Austin lachte en gaf mij een ochtendzoen.
"Goodmorning sweetheart." zei hij. "Today we're a year together!" zei ik blij.
"Yeah I know, I have something for you." zei Austin. Hij ging naar de woonkamer.
Hij kwam terug met een pakketje in zijn handen. "Here, open it."
Ik deed het pakje open en er zat een prachtige ketting in met diamanten. "I love it, thank you so much!" zei ik trots.
En ik gaf hem een dikke knuffel. Hij deed de ketting rond mijn nek. Ik zei dat ik ook nog iets voor hem had.
Ik gaf hem het horloge, hij was super blij! Austin deed hem direct rond zijn arm! Hij vond het prachtig.
Hij zei dat hij ontbijt maakte voor ons twee. "Aww, zo lief!" dacht ik. Ondertussen vroeg Austin of ik naar de brievenbus wou gaan.
Langzaam ging ik dus naar buiten om de post uit de brievenbus te halen,
het waren allemaal brieven voor Austin, allemaal van mahomie's.
Tussen de 200 brieven zat er een brief tussen voor mij. Ik deed de brief direct open en zag dat hij van Justin kwam.
Sinds ik met Austin ben is hij altijd zo lief tegen mij, is hij plots verliefd op mij. Dacht ik..
Voor ik met Austin was zei Justin nooit een woord tegen mij! Nu wel plots, hij stuurt brieven, stuurt berichten...
Austin kwam naar buiten en zag de brief, hij keek naar mij. "What's this?" zei hij. "I don't know..."
Hij pakte de brief en deed hem open, hij las de brief en hij keek heel boos naar de brief..
"Is it that bad Austin?" vroeg ik. Wat zou er wel kunnen instaan dat hij zo boos word?
Onee, misschien doet Justin alsof we met elkaar zijn...
"Did u allready read it?" vroeg Austin. Ik schudde mijn hoofd bezorgd. "No.." zei ik.
"Okay wait i'll read it for you" zei hij.

Reageer (1)

  • BiebersJerry

    justinnnn don't ruin this relationship !! :(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen