Foto bij 23'02'4000 | TH | 6 |

Omg What's Behind That Door ??
Is There The World Behind My Wall ??
Or Is There The World before My Wall ??

Mir pov.

ik kijk Donna OMG de jongens Tom. sorry dat ik de deur tegenhield maar ik kon het niet laten en hij rijkt donna de hand om op te staan.
Gus: Zl ik ou dan maar even helpen en hij kijkt me aan .
ondertussen begin ik helemaal gek te worden maar geef hem toch maar me hand anders lig ik hier over een half uur nog.
Bill : we dachten dat jullie het wel leuk zouden om een meet en greet te krijgen .
Tom : Ja en vooral iemand hier en hij kijkt naar Gustav .
Gustav Waarom kijk je mij aan ik kan ook wel wat over jou zeggen hoor.
ondertussen ben ik al wat bijgekomen van de schrik Donna ? snap jij dit want ik heb egt het gevoel dat ik elk moment omval waarom willen hun ons meeten ?
Donna: ik weet het niet en ik versta maa de helft waar die discussie over gaat.
nou even voor de duidelijkheid de discussie gaat erom dat de jongens ons ook willen meeten ofsow denk ik ik snap het zelf al niet meer.
Bill? ik weet niet hoor maar normaal hebben Gustav en Tom toch niet zulke discussies ?
Bill : Ow negeer hun maar willen jullie nog wat vragen?
Ik ehm ff denke hoor meschien Donna ? en kijk Donna aan .
Donna : Jah aan Georg vind je het leuk om er nu ook keyboard bij te spelen?
En voor Bill Hoe voel je voor een concert en na een concert?
Georg: Uhmm ah denk het wel anders zou ik het niet doen.
Bill : Voor die tijd ben ik alitijd beetje zenuweachtig net zoals Tom & Georg Tom : Wat is er met mij ?
Bill : Niks ga jij maar evrder met je discussie,
en ben altijd gespant hoe de show zal gaan want hij gaat altijd wel een beetje anders
en aan het eind van de show ben ik gewoon blij dat alles goed is gegaan en dat jullie dee fans onze show leuk vonden.
maar ik ga ff vragen of tom nu kan stoppen want zo een meet en graat heb ik nog niet mee gemaakt TOM HÖR JETZT MAL AUF!!
Tom : wat ow mogen wij ook wat vragen trouwens?
Gus: Neeee Tom Je vraagt hier helemaal niks.
Bill : ach let maar niet op die kleine kinderen.
Donna : luisterd tegen mij alleen is dat ene kleine kind dan wel super sexy....

Reageer (1)

  • Honeybear

    ja indd.. wat Donna zegt. <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen