Foto bij 1.

Ik verveel me dus ik ga al beginnen met de eerste hoofdstuk :)

Jade's p.o.v.

Het was zaterdagavond, ik, Jesy, Perrie en Leigh-Anne waren een film aan het kijken. Tenminste dat probeerden we maar Leigh-Anne was te opgewonden voor de Teen Choice Awards morgen. Ze zou haar idool ontmoeten, Justin Bieber. Ze was zo blij en nerveus dat ze de hele tijd aan het springen was. Ze wouden één of andere romantische film kijken maar ik vond het maar niks. Het is net als een sprookje, zo een liefdesverhaal gebeurd er nooit in het echt. De film was gedaan dus sloot ik de tv af. "Logeren jullie dan maar hier want het is al laat" zei ik glimlachend. Ze knikten allemaal en Perrie begon te geeuwen. "Ik ga al slapen guys, ik ben echt moe" zei Perrie en gaf ons allemaal een knuffel waarna ze naar de kamer ging. Leigh-Anne was nog steeds nerveus en was de hele tijd op haar nagels aan het bijten. "Leigh-Anne doe eens rustig" zei Jesy. "Dat wou ik juist ook zeggen, Leigh-Anne hij is een mens zoals wij allemaal" zei ik, maar Leigh-Anne ging er tegenop "Hij niet zomaar een mens snap je het niet? Het is Justin Bieber!!! OMG IK KAN HET NIET GELOVEN IK GA JUSTIN BIEBER ONTMOETEN!!" "omg echt ik kan dit niet meer aan, ik ga slapen" zei ik en Jesy stemde in. Daarna kwam Leigh-Anne ook achter ons aangelopen.We gingen omkleden en dan slapen.
Ik werd wakker in de nacht en zag Leigh-Anne ijsberen rond de kamer om 4 UUR 'S NACHTS. OMG dat mens is echt gek geworden maar ik moet toegeven het zag er best grappig uit. "Leigh ga toch eens slapen. Wil je dat je er morgen moe en met wallen uitziet wanneeer je je idool gaat ontmoeten?" zei ik en ze schrok "OMG jhaa je hebt gelijk, ik ga slapen zo kan ik er morgen fantastisch uitzien" lachte ze. EINDELIJK "Jha goed idee, Welterusten" zei ik. "Welterusten"

Ik werd wakkergemaakt door Jesy en niet op een goede manier. Ze duwde me op de grond om me wakker te maken. "JESY!!" "Wat? Je werd niet wakker dus moest ik toch iets doen" zei ze grijnzend. "Iedereen sta op we gaan kleren kopen voor vanavond" zei Perrie. Oh jha dat is waar ook we hadden nog geen kleren. We ontbeten en gingen dan naar de winkel, we pasten wat kleren en uiteindelijk vonden we allemaal een goede outfit. Ik vond die van mij echt mooi en die van de andere waren ook heel mooi. Ik Ik kocht natuurlijk ook een mooie strikje die met mijn kleedje paste en hoge hakken. Die vond ik echt mooi. Tevreden liepen we de winkel uit en gingen ons thuis opmaken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen