Foto bij Who Is The Girl (Kai)

Kai pov

Ik viel inslaap in de auto tot dat ik Kris hoorde praten...

"Okay jongens we zijn er veel plezier op school ik kom jullie terug halen om 5 uur okay?"
"Okay Kris bye!"

Ik kon dat nog juist op tijd zeggen met de andere jongens.
Wanneer we uit de auto stapte waren de meisjes al aan het gillen zoals altijd.
Wanneer we op een podium staan hou ik er van maar wanneer we naar school gaan dan haat ik het zo verschrikkelijk erg!

"Iedereen is er nog?"
Hoorde ik D.O. zeggen. Hij is nu de oudste wanneer we in school zijn dus moet hij nu een oogje in het zeil houden voor ons.
Orders van onze manager en ook van Kris en SuHo.

Ik vraag me af wat we gaan leren vandaag? Zoals altijd zeker saaie dingen.
De eerste 2 lesuren hebben we Koreaans en Engels.
Eigenlijk hou ik van die 2 lessen, vraag me niet waarom maar ik hou er gewoon van.
Die lessen gaan altijd zo snel net als LO soms toch.

Achter de middag hebben we nog wiskunde en LO.
Ik vraag me af wat we nu weer gaan doen in LO?

De les was afgelopen en ik was druk bezig met mijn spullen aan het weg steken wanneer ik een meisje zag zitten aan het venster.
Ze was nog altijd aan het werken, ik denk niet dat ze het door had dat de les al voorbij was want de leerkracht tikte op haar schouder om te zeggen dat de les gedaan was.
Ik vond het wel schattig.

Wacht wacht... ik hou niet van de meisje hier op school en toch vond ik het schattig?!
Wel het is misschien omdat ze ook deze les graag doet net als ik.
Ik zie haar altijd hard werken in de les van Koreaans en Engels dat de leerkracht haar altijd moet zeggen dat het afgelopen is.

Oh ja... Eindelijk tijd om te eten!

"Kai kom op ik heb honger!"
"Ik kom ik kom! Waar is Tao en Chen?"
"Ze wachten al op jouw beneden om te gaan eten! We moeten altijd op jouw wachten!"
"Sorry! Kom op!"

Het is niet altijd ik hoor!
Nu ja ik heb honger van al dat werken!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen