Foto bij love story 10

Ik voel me echt een Bitch als ik zo het verhaal zie ..

Tessa pov:
Het is pauze en ik slenter met Roos over het schoolplein.Perrie is met Natalya Max en Michael aan het spelen.We zijn goeie vrienden met ze maar Perrie kan het beste met ze optrekken.Opeens komt Liz naar ons toe en vraagt of ze me even prive kon spreken.Ik knik en we lopen naar de keukelrekken.Als we stil staan beginnd Liz te ratelen en opeens komt er uit dat ze geen verkering met Thijmen heeft.Er komt een klein opgelucht gevoel uit.Maar tot ik met bedenk.ze krijgen toch verkering toch?Ik trek men mond open maar sluit hem weer.IK weet niks zinnigs te zeggen en knuffel haar dan.Ik weet niet waarom want ik ben nog wel boos(verdrietig) maar toch ik ben een beetje opgelucht.Ze kijkt me ook opgelucht aan.Volgens mij blij dat ik niet boos ben.'ben je niet meer boos op me?'vraagt ze aan mij.'een beetje'geef ik toe.Ik hoor de bel en dat betekend dat de kleine pauze is afgelopen.Ik zeg dag tegen Liz en ren naar Roos toe.We lopen kletsend naar binnen om weer een lange dag mee temaken met saaie lessen van meester Emiel.HIj zegt dit hij zegt dat en dan heeft hij ruzie met een van de leerlingen en bla bla bla.Ik pak een klein papiertje uit men la en kijk.Ik kijk naar de foto die ik van Thijmen heb uitgeprint.Ik leg hem weer neer en kijk naar de echte Thijmen.Kom ik ooit van die liefde af?

De school is afgelopen en ik loop naar huis.Daaraangekomen doe ik men handschoenen en jas uit en loop naar de tv.Ik zet hem aan en kijk ernaar.Disney channel.Niet echt slecht maar toch.Ik zucht als ik hoor dat men broer en zus thuis zijn.Morgen weer naar school heb er zin in zeg! en ik draai met men ogen.

De volgende dag komt Liz me weer ophalen en lopen we weer naar school.Dit keer komt Thijmen niet.Daaraan gekomen lopen we allebij een andere richting in ik naar Roos en Perrie en zijn naar Laura.De bel gaat en we lopen naar binnen.IK hoor Perrie praten over de cito toetsen.Wacht de cito toetsen?'Wat bedoel je met de cito toetsen? 'vraag ik aan haar.'Ze zijn binnen dat zeg ik al de helentijd!'IK krijg meteen een kriebel gevoel ik ben weer zenuwachtig.We lopen de klas in en ik zie Meester Emiel ons aankijken.Ik zet de stap dan maar en ik steek men vinger in de lucht.'Wat is er Tessa?'"meester ik heb te horen gekregen dat de cito's binnen zijn!'zeg ik tegen hem.En meteen komt er kabaal in de klas.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen