Love story 08
Tessa pov:
Ik liep stevig door en keek niet om.'Tessa wacht!'Hoor ik ze roepen en ze trekken een sprint.Ik draai vlug met men ogen en loop door.Ik voel kleine tranen opkomen en veeg ze snel weg.Ik ben zo niet ik ben geen bitch ik ben alleen gebroken.Denk ik...Ze zijn ondertuusen bij me aangekomen en we lopen verder.we zijn bijna bij onze school nog een straatje.Thijmen zwaait en rent weg.'Wat heeft die nou weer?'Vraag ik aan Liz.'Hij wil niet gezien worden met een paar meiden'Hoor ik Liz zachtjes zeggen.'Tessa??''Ja?''Over vrijdag he?''Sorry ik wil daar even niet over praten.''Sorry"Hoor ik haar zacht zeggen.'het maakt niet uit ik wil het er gewoon niet over hebben.'We lopen het school plein op en ik zeg gedag tegen Liz en loop naar Roos.Ze praat over een bepaald spel wat vongens haar geweldig is en we lopen naar de rekken.Als we daar zijn klimmen we er op en gaat het gesprek verder over vrijdag.Het feest.'Hoe zit het nou tussen jou en Thijmen?'Vraagt ze aan mij.'NIet bijzonder hetzelfde alleen erger dan voor het feest. En zullen we er over op houden,ik heb er een beetje genoeg van.'Hoor ik Perrie zeggen men andere beste vriendin ze is niet bij het feest kunnen zijn dus ze is boos dat iedereen er maar over praat.'Oke best,zullen we dan over Niall praten?' Vraag ik opgewonden.Men vriendinnen draaien met hun ogen en zuchten."Wat ik praat over Niall Horan niet over het feest,maar als ik er over nadenk one direction kwam op.Ik was helenmaal opgewonden zeg!'Ik grinnik als ik hun gezichten zie en hoor de bel gaan.'Kom op jongens we moeten naar binnen'Roep ik naar ze. En ren naar de ingang.
Ik zit in men groepje om beter te zeggen naast me zit Perrie Tegenover me Norick daar naast Duncan en aan de kop van de tafel Marieke en Sterre.Meester Emiel komt de klas binnen en ik bereid me voor op een lange saaie dag met meester Emiel.
Er zijn nog geen reacties.