Hoofdstuk 20- rein van duivenboden
dikke kuss
zo zeg ik als we in het bos lopen. wat vraagt nils? ik heb esmee nog even een sms je gestuurd. nils: ik vond wat je gister zei echt niet kunnen hoor. rein: ach ik ben toch blij met esmee? en trouwens morgen komen daan en owen eindelijk heb dr zin in. ja ik ook zegt nils. we hebben de hele dag geklommen ik ben echt dood op. we lopen het terein op en zien allemaal zak lampen schijnen van uit de meiden tent ik kijk of ik Esmee kan zien, maar nee jammer. ik lig eindelijk met de rest van de jongens in onze tent ik ben zo blij dat we eindelijk kunnen liggen. ik kijk op m'n telefoon en zie een app van esmee. ik open het bericht.
hoi, vanvond lukt niet om over te lopen.
wat heeft die dan? waarom zo kort af op eens? ach ja ik reageer dr verder niet op ik zie dr morgen vroeg wel en zou dr dan wel even vragen waarom ze zo doet? de tent word open gedaan en er komt een heel klein maar heel mooi meisje naar binnen. hoi ik ben nina. wooh ze komt naar iedereen toe gelopen en steekt dr hand uit en stelt zich voor.
bij de meiden in de tent van uit fien:
kom nou meeee esmee alsjeblieft!! vraag ik aan esmee. ooo oke goed dan zegt ze uit eindelijk, en we lopen met zn drieen naar de jongens we doen de rits open en ik loop naar binnen daarna yasmine en als laatst ook esmee.
bij de jongens - vanuit rein:
nina komt bij me op bed zitten en streelt m'n armen ze komt naast me liggen en zoent me, ik ga met haar mee. ik hoor in onze zoen door dat de tent open word gedaan, zeker nog meer meiden. we stoppen de zoen en ik kijk naar de ingang daar staat esmee helemaal in tranen en yasmine loopt gauw naar nils toe en geeft hem een kus op zn mond. er staat nog een meisje bij die esmee gauw mee neemt naar buiten. yasmine rent ook gauw de tent uit voor nils nog iets kan zeggen en weg waren ze.
bij de meiden vanuit esmee:
ik ren zo hard als ik kan weg naar mn eigen tent, en ga in mn slaapzak liggen met mn hoofd dr helemaal in. fien en yasmine proberen me nog te troosten maar ik kom niet boven mn slaap zak uit. en voor ik het weet was het ochtend en werden we gewekt ik probeer zo snel mogelijk me aan te kleden en loop dan met de meiden naar de ontbijt zaal.
Reageer (1)
Aaaw zo zielig! maar super leuk! Snel verder c
1 decennium geleden