Hoofdstuk 18 - yasmine
reactie en abo zijn altijd welkom
toen esmee en ik naar de meiden tent liepen vroeg esmee te veel vragen teglijk!! esmee: en hoe was de zoen met nils? kon hij goed zoenen? was het romantisch? en hoe gaat het nu tussen jullie? Yasmine: ESMEE ALSJEBLIEFT DOE EENS RUSTIG!! esmee: haha oepsss sorry! yasmine: het was geweldig, maar we zijn wel allebei verlegen! aaaah super cute haha zegt esmee. we liepen door naar de ingang van de tent. toen we binnen kwamen zagen we in het begin van de tent twee matjes liggen. we ploften er allebei tegelijk op en begon samen te lachen. de meiden waren bezig met een spel en ze hadden ons niet eens gezien. ach ja het was 23:00 s avonds, misschien konden we nog overlopen naar de jongens? yas? vroeg esmee. ja wat is er esmee? esmee: zullen we proberen over te lopen naar de jongens? jaa super idee zei ik. we liepen stil de tent uit! gelukkig het was al donker dus ze konden ons niet zo goed zien. de tent van de jongens was zn 30 meter van onze tent vandaan. en in het midden van het gang pad staat de leiding met een kampvuur. esmee: als we achter onze tent gaan en dan heel ruim om de leraren heen dan zien ze ons niet maar we moeten niet dicht bij het vuur komen want dan kunnen ze ons zien. ik stemde mee in met esmee's plan. we liepen zo stil mogelijk. en eerlijk waar het is ons bijna gelukt we staan achter de jongens z'n tent. ik vraag aan esmee: es, heb je telefoon mee? dan kan je rein of nils even w' appen dat we buiten achter hun tent staan? esmee: oooh kut vergeten en jij? yasmine: ja ik heb hem wel mee maar ik heb hun nummer niet. mmmhhh ja dat word moeilijk zei esmee. wacht luister eens zei esmee? we legden beide onze oren tegen de tent van de jongens aan en hoorde ze praten. onbekende jongen: hee hebben jullie dat meisje met die donkere haren gezien? had vandaag iets roze aan? rein: ja? onbekende jongen: zij is echt super mooi! en ze heeft een geweldig lichaam! rein: ja daar ben ik het helemaal mee eens! nils: rein wat doe je? rein: wat bedoel je? nils: je hebt esmee! een andere jongen in de tent: oooooooh heeft meneer van duivenboden een vriendinnetje? rein: ja maakt dat wat uit dan? onbekende jongen: is ze mooi? rein: ja ze is heel mooi, maar verder zijn dr nog lekkere meiden op dit kamp? ik kijk esmee aan en zie dat ze tranen in dr ogen heeft, ik geef dr snel een knuffel.
Reageer (2)
Aaw=(( zielig=( snel verder je schrijft leuk!
1 decennium geledenwow verder! X
1 decennium geleden