Hoofdstuk 17-nils kaller
LOVE YOU ALL
'oke yasmine vertel je geweldige idee? yasmine: nou rein wat was de opdracht als je verloren had? ja dan moest je de ander na keuze een kus geven. zegt rein. yasmine; nou jongens eigenlijk hebben we allebei verloren dus iedereen moet een kus geven : )! hahaha yasmine je wilt wel heel graag een kus van nils he? vraagt esmee. ik begin te blozen en kijk yasmine heel even aan, ik zie dat ze na de grond kijkt. oke nou ik kies esmee. zegt rein! ja ik kies rein. zegt esmee! en ze lopen na elkaar toe en kussen elkaar helemaal vol en rennen dan snel weg. duss zegt yasmine! ja, wat moeten we nu doen? vraag ik. nou dat lijkt me niet zo moeilijk he? zegt yasmine! nils: oh nee? en ik loop een stapje dichter na dr toe! yasmine komt ook een stapje dichter bij en gaat op dr tenen staan! en toen gebeurde het, de vlinders sprongen in mn buik!
vanuit - esmee
hahah zo wij zijn weg gerend nu maar hopen dat ze elkaar durven te zoenen. rein: ja inderdaad, laten we al vast na onze kamer gaan! esmee: ooh neej... rein vraagt aan esmee wat er is? esmee zegt: vanavond moeten we uit de luxe hotel kamer en moeten we in de tent .. Rein: ooh ja helemaal vergeten nu kan ik niet meer met jou samen liggen : (! esmee: nee, maar gelukkig is het maar voor 2 nachtjes! rein: en dan, waar slapen we na die twee nachtjes? esmee: in het begin hadden we een wedstrijd gewonnen weet je nog met dat verstoppen? rein: ja? esmee: nou toen kregen we nog 3 nachten in de hotel kamer? rein: ooooh yaaaaaaahh!
nils en yasmine komen aan lopen met allebei een big smile op hun gezicht!
zoo wat is er bij jullie gebeurd? vraagt rein! nou we hebben de opdracht goed uit gevoerd he nils? vraagt yasmine! jaa zeker zegt nils een beetje verlegen! hahaha rein moet je nu horen ze hebben gezoent!!! zegt ik tegen rein!
toen we onze spullen in hadden gepakt liepen we richting de tent. nou schatjes wij moeten in de jongens tent liggen.. Esmee: ja ik weet het rein: ( we zien jullie morgen weer? ik geeft rein nog gauw een kus en nils een knuffel. en yasmine geeft nils en rein een knuffel. en dan lopen we beide een kant op.
Reageer (1)
aaw schattig dit!<3
1 decennium geleden