Foto bij 068- Ella

‘Ella?’ Perrie lijkt verrast als ze de deur opendoet.
‘I would like to speak to Elouise, if she wants of course.’ En juist als ik mijn vraag heb uitgesproken, verschijnt Elouise in de hal.
‘Do you want to talk?’ vraag ik. Ze knikt. Perrie laat ons alleen en ik begin te vertellen. Over hoe kapot ik ben van de ruzie. En Harry ook. Ik vertel zelfs dat ik Jasmien afluisterde en dus weet hoe ze op mijn bericht flipte. En Elouise onderbreekt me geen enkele keer.
‘It became such a mess’, eindig ik.
‘It’s all my fault’, neemt Elouise nu het word. Ik schud van nee.
‘It is. If I listened to Harry’s explanation, there wouldn’t be so much trouble’, gaat ze verder. ‘I have to talk to Harry.’ Ik geef ze een knuffel en vertrek zodat ze in alle rust met Harry kan bellen. Onderweg naar huis, krijg ik een sms van Niall.
“Need to talk to you. I wait for you in Starbucks. xxNialler.”
Ik draai me om en loop dan maar weer terug naar het centrum. In Starbucks aangekomen, wacht een nerveuze Niall op me.
‘Hi Nialler’, groet ik hem met een knuffel.
‘Hi’, antwoordt hij nerveus.
‘Something wrong?’ vraag ik bezorgd. We gaan zitten en hij bestelt voor beiden mijn lievelingskoffie.
‘I really need to talk to you’, zegt hij.
‘I’m here, so go ahead.’
‘I…I can’t. I don’t know it anymore.’
‘What, Niall? What are you talking about?’
‘You, Ella. I don’t know what to do with you. Or my love for you.’ Ik weet niet wat zeggen.
‘I think… I still love you but I’m getting over it.’
‘I don’t know.’
‘Niall, you have to get over me. Really.’
‘I know. And it start to happen. I think I …’, hij geraakt amper uit zijn woorden.
‘Are you falling for someone else?’ Het is bijna duidelijk date r iemand anders meespeelt.
‘I think it. I don’t know’, twijfelt hij.
‘Who is it?’ ben ik benieuwd.
‘You know her.’ Het kan maar 1 persoon zijn. Ik dacht al dat ik hem blikken zag werpen richting haar. Het flikkeren van zijn ogen dat hij alleen bij mij heeft, maar nog sterker. En omgekeerd. Het schitteren van haar als hij in de buurt is…
‘Jasmien’, zeg ik beslist. Waarop Niall verlegen knikt.

‘There you are ‘, zegt Liam als ik thuiskom. Ik geef hem een zoen en vertel dat ik nog bij Niall geweest ben.
‘Was je bij Niall?’ roept Jasmien vanuit de keuken, wat een lach bij me teweeg brengt.
‘Ja’, roep ik terug. Ondertussen loop ik richting keuken.
‘Wat wist hij te zeggen?’ vraagt ze nieuwsgierig.
‘Wil je niet weten hoe het bij Elouise ging?’ vraag ik –gespeeld- verwonderd.
‘Oh ja, natuurlijk. Vertel.’
‘Alles is goed tussen ins en ze ging Harry bellen, dus ik denk dat het tussen die twee ook weer goed zit’, leg ik uit. Natuurlijk ook nog eens in het Engels voor Liam die er niets van begreep, behalve de namen dan.
‘En Niall?’ vraagt Jasmien.
‘Gewoon persoonlijke meningen en vragen.’
‘Oh’, zegt ze ietwat teleurgesteld.
‘Jasmien, ik denk dat we als beste vriendinnen toch eens moeten praten’, zeg ik waarop Jasmien begint te blozen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen