Lieve vriendin
Ik weet dat het zwaar is zonder mij, ik weet het. Ik haat het dat ik niet bij je ben, maar we moeten verder gaan zonder elkaar.
Ik ben nu uit en het was wel leuk. Ze hebben daar de lessen die we twee jaar terug hadden ofzo, dus ik mag een klas hoger. Ik vind dat wel fijn, want mijn klas is niet zo fijn. Ze vinden mijn accent raar en we lachen elkaar uit. Ze zeggen stomme dingen over mij en ze denken dat geen Nederlands versta. Als ze het eens zouden weten.
Maar ik moet gaan. Jean wilt met me gaan rijden in de stad ofzo
Love you
Bianca


Ik lachte. Dat was echt wel een Bianca actie. Eén van de redenen dat ik haar miste was dit. Ik kon altijd met of om haar lagen en zij idem dito. We waren een geweldig stel dat samen alles aankonden, maar nu was ik alleen.

Bianca
Ik moest heel hard lachen toen ik je bericht kreeg. Ik denk dat ze nooit zullen begrijpen hoe jij zo goed Nederlands kan praten. Ik wist dat die lessen in verschillende talen hun werk deden.
Er zijn nieuwe kinderen in het dorp, drie jongen en twee meisje. Cullen is hun naam. Ik denk wel dat ze aaardig zijn, maar nietmand wilt met hun zitten. Ik weet niet waarom, maar iedereen lijkt bang voor ze. Natuurlijk ben ik dat niet, je weet hoe ik ben. Ik hou van avontuur en mysteries.
Edward Cullen, een van de jongen, lijkt me aardig. Ik heb met hem gepraat onder Biologie. Hij zit nu naast me op jouw plaats, maar ik denk wel dat ik het goed met hem kan vinden. Hij kan de stof en ik denk zelfs dat hij beter is dan mij. En dat zegt wat, je weet wel.
Ik mis je heel erg,
Angela

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen