Foto bij I Feel Like A Father (Kris)

Kris POV

Hij werkt echt op mijn zenuwen soms.
Ik weet dat hij school niet graag heeft maar hij moet het toch afmaken net als de andere
De rest van ons vond het ook niet leuk om naar school te gaan maar op het einde ben je wel blij dat je van school ben maar later zou je terug willen omdat je het eigenlijk wel nog mist.

Kai zou juist blij mogen zijn om naar school te gaan.
Als ik goed hoorde dan is de dans zaal bijna klaar.
Dan pas denk ik dat hij de eerst gaat zijn die klaar is om naar school te gaan, dan gaat hij pas reageren van 'kom op doe voort of we gaan te laat zijn' dat wil ik echt zien!

Soms voelt het aan alsof ik de vader ben die zijn kinderen wakker maakt om naar school te gaan en ze naar school brengen om ze daarna terug te gaan halen. Ik denk dat LuHan zich ook wel zo voelt maar dat hij dan de moeder is die eten klaar maalt 's morgens en hun middag om mee te nemen naar school en dan nog eens avond eten. Het voelt echt raar aan.

Onze manager van EXO-K en EXO-M heeft nooit tijd om ze naar school te brengen dus doe ik het altijd of ChanYeol brengt ze soms ook wel eens maar de laatste tijd wilt hij het niet meer doen, ik weet niet waarom maar ik maak daar niet van.
Ik van auto rijden, maar we moeten alleen voorzichtig zijn met de fans dat is alles.

Altijd als ik ze naar school breng staan er zo veel meisje aan de school poort op hen te wachten.
Waar is de tijd dat ik nog naar binnen moest en me door al de mensen wringen om binnen te geraken.

Dat is 1 ding dat ik niet mis aan school!

Wanneer Kai eindelijk gedaan had met eten en klaar was konden we vertrekken.
Het werd tijd!

"Duurde lang tegen dat je klaar was!" Hoorde ik Tao zeggen.
"Sorry mijn gedachten zaten bij de dans zaal dat onze school gaat hebben! Kan niet wachten er op!"
"Ja ik ook niet!"
"Kai de volgende keer moet je denken aan de dans zaal?"
"Wat bedoel je daar mee?"
"Wel de dans zaal is bijna klaar juist?"
"Ja"
"Dus denk dan elke dag daar aan dan moeten wij misschien niet meer zo lang wachten achter jouw!"
"Dat is eigenlijk wel nog een goed idee! Dank u Kris!"
"Geen probleem"

Wel dat ging goed!
Hopelijk doet hij het ook zodanig dat we niet meer hoeven te wachten.

"Okay jongens we zijn er veel plezier op school ik kom jullie terug halen om 5 uur okay?"
"Okay Kris bye!"

Toch zo schattig als ze alle 4 tegelijk dat zegen.
Okay wat moest ik nu doen? Aja juist naar de supermarkt gaan.

Waarom zend LuHan mij altijd naar de supermarkt en waarom altijd alleen?
Hij heeft me een kweet niet hoe lange lijst en ik moet dat allemaal alleen doen.
ALs hij dit morgen terug doet dan trek ik heb gewoon meer achter boodschappen!

Reageer (3)

  • Awakaniingx

    Love it :)

    1 decennium geleden
  • HaeJaeDragon

    Thihii thnx en vindt je? :p toe ma raar om je verhaal in het nederlands te schrijven wanneer je hem al hebt int engels :p

    1 decennium geleden
  • PrincessDidi

    ooeeh!! snel verder!!
    je schrijft echt goed!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen