hier is part 3

x Denise @mainiackidrauhl

En toen zag ik het huis en..

Mijn mond viel open van verbasing !
Het huis waar ik voor stond was Zwart en groot en er zat een mega groot hek omheen.
Ik kreeg er rillingen van over mijn rug.
Snel pakte ik een blaadje uit mijn tas waar op stond hoe het er uit zou moeten zien.
Ik rende naar een leraar en vroeg:" wat is dit voor huis ! zijn we soms bij het verkeerde huis beland?"
Nee Marleen dit is het huis waar wij de aankomende 5 dagen verblijven !" antwoordde de leraar.
We liepen door de grote ijzeren poort heen, ik klemde mijn arm om die van Daan.
Ik vind het hier doodeng Daan ik wil weg !" zei ik
Rustig maar schatje het komt goed ! ik beloof het je" antwoordde Daan.
Op een een of andere manier stelde me dat niet gerust!
We liepen door de tuin van het huis, toen ik rechts van me keek zag ik een zwembad.
Een zwaar beschimmeld en groen van de algen zwembad.
pfff en dit zouden de beste 5 dagen van mijn leven worden..
Toen we binnen waren, keek ik om me heen het was echt prachtig hier binnen, maar van de buitenkant ziet het er zo lelijk uit.
OKE ALLEMAAL EVEN LUISTEREN , OP DE TWEEDE VERDIEPING ZIJN DE KAMERS VAN DE MEIDEN 5 MEIDEN PER KAMER ALSJEBLIEFT , EN OP DE EERSTE VERDIEPING DE KAMERS VAN DE JONGENS ! GA JULLIE GANG" schreeuwde de leraar.
Snel trok ik Rosa aan haar arm mee naar boven.
SHITTTTT MIJN KOFFER STAAT NOG BENEDEN" schreeuwde ik toen we eindelijk boven waren.
AH FUCK mijne ook " zei Rosa
snel rende we naar beneden, Silvia, Nina en Rebecca liepen nog maar halverwege de trap te slepen met hun zware tassen.
WIJ KOMEN ER ZO AAN, ZOEK ALVAST DE MOOISTE KAMER !" schreeuwde ik ze nog na.
Toen we onze tassen hadden gepakt en weer onderweg naar boven waren, hoorde ik iemand schreeuwen, ik stopte met lopen.
Wat doe je ? loop door ! ik wil het lekkerste bed oke !" Zei Rosa
Ik hoorde iemand schreeuwen , naja dat zal wel mijn verbeelding zijn geweest na die lange busrit !" vertelde ik haar.
Toen we boven aankwamen schreeuwde ik:" SILVIA IN WELKE KAMER ZITTEN JULLIE ?"
HIEEEEER KAMER 13" schreeuwde Silvia terug.
Ik rende naar binnen en meteen sprong ik boven op grootste 2 persoons bed in de kamer! ZO die is van mij en Daan!!!
WAT je mag helemaal niet met Daan ! zei Nina.
Wat maakt mij dat nou uit ik kan echt niet 5 dagen zonder hem hoor! haal Nils, Rein en Owen ook gewoon naar boven straks!" stelde ik voor.
JA goed plan ! riepen ze in koor.
Ik ga even in bad !" zei ik.

*vanuit Daan zijn ogen*

IK MIS MARLEEEEEEEEN !!!!

We gaan zo toch die kant op, we slapen gewoon bij hun !" antwoordde Owen.
Echt?, maar wat als ze er achter komen ? zei Rein.
Gebeurt echt niet ! ze gaan echt de kamers niet controleren hoor" zei Owen.
Snel pak ik mijn pyjama en tandelborstel en ren snel met de andere jongens de trap op.
Ik klop op de deur van kamer 13, Silvia doet open en vliegt meteen Rein om zijn nek !
IK HEB JE ZO GEMIST ! gilt Rein.
SHHHHHT niet zo gillen !!!" zegt Nils.
Snel gaan we naar binnen.
Het valt me al snel op dat Marleen er niet is dus ik vraag waar ze is.
Ze is even ontspannen in bad!" vertelde Nina.
Ik ren naar de badkamer deur en klop er op.
JA ? wie is daar ?hoor ik Marleen zeggen.
Daan natuurlijk ! zomaar heb je mij niet meegenomen in bad" grapte ik.
Ik hoorde Marleen grinneken.

*vanuit Marleen haar ogen*

Wat een grapjas is het ook lachte ik in mezelf.
Snel droog ik mezelf af en doe me haar in een knotje.
Ik doe de deur open en Daan pakt me op en gooit me op het bed en zegt:" Nu ben je van mij Mwhoehahahah"
Ben ik niet altijd van jou dan" grapte ik en gaf hem een kus.
Ik was echt doodmoe en ik wilde snel gaan slapen.
Daan ik ben echt supermoe zullen we gaan slapen ?" vroeg ik
Tuurlijk wat jij wilt lieverd" zei Daan.
Ik keek om me heen en ik zag dat de rest al allemaal lag te slapen!


Midden in de nacht schrok ik wakker van een geluid!
Snel deed ik het lichtje van mijn mobiel aan en keek rond in de kamer, maar ik zag niemand.
'T zal vast iemand zijn geweest die zich omdraaide.
Ik wilde net mijn mobiel weg leggen toen ik op dat moment .....

Reageer (1)

  • 1DandMSlove

    wow verder! zo spannend X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen