Jade Alyssa Daniels
Naam: Jade Alyssa Daniels.
Leeftijd: 20.
Karakter//innerlijk: Jade was van zichzelf een best vrolijk en lief meisje, tot haar ouders scheidden, haar moeder terug ging naar Engeland, en zij bij haar vader moest gaan wonen. Haar vader begon te drinken, en volgens haar ook aan de drugs, maar dat weet ze niet zeker. Als haar vader weer eens dronken thuis kwam, en zij was niet op tijd weg, begon hij haar te slaan. Hierdoor is Jade nogal schrikkerig geworden, en zal ze eerder van zich afbijten. Ze kan vreselijk op mensen bitchen, en kan zelfs gevaarlijk zijn. Jade drinkt niet; bier vindt ze goor, en wijn ook. Ze heeft een grote angst ontwikkeld voor drank, en mensen die dronken zijn, door haar vader. Wel heeft ze een tijdje aan drugs gedaan, maar dat was geen succes. Jade heeft een hekel in haar tweede naam en achternaam, omdat die haar aan haar ouders doen denken.
uiterlijk:
Jade is een aardig klein meisje. Hierdoor ziet ze er een stuk jonger uit dan dat ze eigenlijk is.Jade heeft blond haar dat ze vaak in een staart of vlecht draagt, omdat ze niet tegen los haar kan. Jade draagt vaak gewoon korte broeken met te grote truien, of cropped sweaters. Op het eerste gezicht ziet Jade eruit als een normaal meisje, wat vaak in haar voordeel werkt. Ze doet niet veel aan haar lichaam, maar dat hoeft ook niet; Jade is een van die meisjes die eten wat ze willen maar niet aankomen, en daarbij heeft ze gewoon nooit zin om iets aan sport te doen.
Er zijn nog geen reacties.