Foto bij Damon Salvatore

Alleen voor speciale RPG's (:

Body Appreciation
Things
Smaileeeee
CUTECUTECUTE
DAMON
Naam: Damon Salvatore
Leeftijd: Als mens: 20, actually: 169 (Ja officieel 24 & 173 maar dat vind ik te uit lekker puh)
Rol: Vampire
Uiterlijk: Damon is ongeveer 1,75 lang en erg knap met een goed gebouwd, gespierd lichaam. Hij ziet eruit als iemand van ongeveer 20, ondanks het feit dat hij inmiddels al bijna 170 jaar is. Damon heeft een lichte huidskleur met een olfijkleurige ondertoon, hoge jukbeenderen en een sterke kaaklijn. Zijn haar is donkerbruin, bijna zwart en hangt net over zijn oren. Meestal zit het door de war, alleen voor speciale gelegenheden doet hij het netjes. Zijn opvallende, intens blauwe ogen steken mooi af tegen zijn donkere haar. Hij heeft een beetje een "bad boy"-glimlach. Hij wordt vaak beschreven als relatief atletisch, lang, sterk, sexy en verleidelijk. Hij noemt zichzelf ook wel "the eternal stud."
Damon draagt vaak cdonkere kleding, zwarte overhemden, t-shirts en laarzen onder donkere jeans of een zwarte broek. Heel soms draagt hij lichte kleuren. Damon staat bekend om zijn leren jasjes, maar voor speciale gelegenheden draagt hij pakken. Hij heeft een grote Lapis Lazuli ring die hij altijd draagt. De ring heeft het Salvatore familieteken en een ingegraveerde "D"
Karakter: Damon was als mens heel vrij, maakte zich nergens zorgen over en was beste vrienden met zijn broer Stefan, maar toen hij een vampier werd begon hij zich ongevoelig en koud te gedragen. Je kan Damon het best beschrijven als een arrogante en sarcastische jongen die geen respect heeft voor normale mensen. Damon gedraagt zich zo om zijn verdriet over het vampier zijn te verbergen. Hij beweert dat je als vampier je gevoelens uit kan zetten. Damon gebruikt mensen voor zijn plezier, en is een echte womanizer: Hij kan elk meisje krijgen dat hij wil - volgens hem zelf-.
Maar Damon heeft ook een goede kant: Als zijn broer in een levensbedreigende situatie komt, helpt Damon hem hier wel uit en als hij écht verliefd wordt, zal hij alles doen wat hij kan - bijna alles, zijn kracht om mensen te beïnvloeden zou hij hier nooit voor gebruiken- om haar voor zich te winnen.
Extra: Damon is straight, en als hobby drinkt hij mensen leeg. Zijn ouders zijn meer dan 100 jaar geleden overleden. Damon is getransformeerd in 1864, tegelijk met zijn broer Stefan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen