Bae Shin Wen.
Geslacht: Man
Naam: Bae ("zeg maar beau" ) Shin Wen
Leeftijd: 17
Uiterlijk:
Hi
What's that?
Well
My music pulls me through
~~
Bae heeft bruine ogen en een erg lichte huid, zijn haar is origineel bruin maar hij heeft het rood geverfd. Hij is 1.80 meter lang.
Innerlijk:
Verlegen Bae is erg verlegen, tot op het punt dat hij het al eng vindt om hoi tegen mensen te zeggen. Doordat hij zo verlegen is heeft Bae in zijn hele leven ongeveer 1 vriend gehad, die hij al zijn hele leven kende. Bae is het type mens dat van een afstandje iedereen bekijkt, veel over ze te weten komt en iedereen leuk vindt, maar vervolgens niets durft te zeggen.
Bang Hij is een enorm bange jongen, van hoogtevrees tot bang zijn voor honden, Bae is bang voor heel veel dingen.
Vriendelijk Als je Bae dan eenmaal hebt leren kennen, wat heel moeilijk is, doet hij letterlijk alles voor je. Hij is een goede luisteraar en probeert iedereen blij te houden. Zodra hij je kent zal hij ook wat meer gaan praten, ookal is het moeilijk voor hem om heel open te zijn.
Bae houdt van dieren; zelf heeft hij al een paar honden en katten gehad, en hij is daarbij ook gek op paarden. Hij kan uren bezig zijn met spelen met ze en vergeet dan even alles om zich heen. Daarnaast houdt hij heel erg van muziek, op dit moment zijn Kodaline en Bastille zijn favorieten.
Extra: Bae is bisexueel, en voelt zich bij meisjes meer op zijn gemak dan bij jongens; hij wordt altijd zenuwachtig als hij rond jongens is, bang dat ze hem door zullen hebben. Bae is meegegaan omdat hij hoopt dat hij zo misschien van zijn verlegenheid af kan komen.
Er zijn nog geen reacties.