Hoofdstuk 55
Dag drie in Kroatië, vandaag gaan we niks doen. Nou ja, we gaan nergens heen. Laat ik het zo zeggen. We hadden Louis namelijk beloofd om gisteren al naar het waterpark bij het hotel te gaan, maar dat is er niet van gekomen.
Het is nu 11 uur en Louis kan ECHT niet meer langer wachten.
"Het is alsof we met een klein kind op weg zijn!" Lacht Liam hoofdschuddend.
"Best wel ja!" Antwoord ik, elke beweging van Louis volgend.
Huppelend en over hyper springt Louis door de gangen.
We komen aan bij het waterpark, voordat we het trappen huis binnen gaan zit er een man die waarschijnlijk onze bandjes controleert, gelukkig hoeven we niet in een rij of zo te staan, hij zal het wel zien als we langs komen.
Als we boven aan de trappen komen zien we drie glijbanen: Een rode, die dicht en donker is van binnen. Een gele, in het midden, open van boven en een blauwe, waarschijnlijk is dat de minst enge.
"Waar ga jij vanaf?" Niall komt naast me staan.
"Ik denk de blauwe. En jij?" Ik kijk hem glimlachend aan.
"Ik ga met je mee natuurlijk!" Antwoordt hij alsof het vanzelfsprekend is.
We gaan staan staan in de 'rij' voor de glijbaan, er zitten namelijk mensen die je toeknikken als je mag gaan. Veilig is het dus wel.
"Wel een mooi uitzicht!" Niall kijkt om zich heen. Ik doe hetzelfde en knik, hij heeft gelijk. Je kijkt uit over het zwembad en daarachter de zee...
Nog maar een koppel voor ons, ze willen samen de glijbaan op stappen, maar de 'badmeester' gebaart ze om dat niet te doen.
"Oh nee, we moeten er allebei alleen af." Zegt Niall dramatisch.
"Nou, uhm een laatste zoen dan?" Speel ik mee.
Na een korte maar geweldige zoen is het tijd voor een van ons om te gaan.
"Hey! Blondie! Don't leave your baby alone! You've got to protect her!" Roept het badmeester achtig figuur. Ik schrik een beetje maar lach daarna om het feit dat hij Niall Blondie noemde...
"Am I supposed to then?" Lacht Niall ook.
"No, actually not. But you guys are just damn cute together!"
Ik begin te blozen van de woorden van de badmeester, ik noem hem... Dave! Badmeester achtig persoon - Dave. Lijkt er op of niet soms?
"Durf je van de rode?" Vraagt Niall.
Niall en ik zijn na de blauwe steeds van de gele af geweest. Die was voor mij leuk. Niall wilt natuurlijk naar de rode, maar hij voelt zich verantwoordelijk voor mij en wil me niet alleen laten. Wat natuurlijk wel echt heel schattig is!
"Uhm..." Ik aarzel. Ik durf niet eigenlijk... Maar ik wil niet dat Niall alleen vanwege mij niet gaan.
"Is goed, kom maar." Breng ik zo overtuigend mogelijk uit.
"Nee, Annelientje. Je durft niet, kom we gaan samen wat eten. Laat de rest nog maar even!"
Ik glimlach, hij is zo vreselijk perfect!
Samen lopen we naar het binnenplaatjes tussen het zwembad en het waterpark. Er staat een soort kerktoren op en een terras, waar wij gaan zitten.
We bestellen samen een pizza en twee cocktails. Dit is genieten!
Reageer (1)
So fucking cute!
1 decennium geleden