Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Aaaahhh wat zielig voor ze allebei maar toch ik zou het zelfde hebben gedaan als ze zo met mij zouden doen je kan echt heel goed schrijven mijn complimenten!! ik zat hier met tranen in mijn ogen snel verder xx!
OMFG tranen in mijn ogen...Hij verdiend het echt niet om vergeven te worden en toch je kan niet boos blijven als je beseft wat hij allemaal heeft doorstaan en hoe hij nu doet...Maar tegelijk kan je hem nooit meer vertrouwen...
Snel verder please?
........................... Ehm.......... No comment for this........... Het is gwn te goed.......... Ga verder.............. Het liefst vanavond nog......... Ga ..... Verder.......
Reageer (36)
Aaaahhh wat zielig voor ze allebei maar toch ik zou het zelfde hebben gedaan als ze zo met mij zouden doen je kan echt heel goed schrijven mijn complimenten!! ik zat hier met tranen in mijn ogen snel verder xx!
1 decennium geledensnel verdedr!!
1 decennium geledenOMFG tranen in mijn ogen...Hij verdiend het echt niet om vergeven te worden en toch je kan niet boos blijven als je beseft wat hij allemaal heeft doorstaan en hoe hij nu doet...Maar tegelijk kan je hem nooit meer vertrouwen...
1 decennium geledenSnel verder please?
SNEL VERDER ASAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
1 decennium geleden........................... Ehm.......... No comment for this........... Het is gwn te goed.......... Ga verder.............. Het liefst vanavond nog......... Ga ..... Verder.......
1 decennium geleden